Jump to content

wie zou het leuk vinden als er een gta film zou komen


Piccolo

Recommended Posts

Wie van jun zou er graag een Grand Theft Auto film zien.En welke GTA zullen ze dan voor het verhaal moeten gebruiken.Moeten ze het verhaal letterlijk overnemen of mogen ze iets van het verhaal afwijken.Of zie je liever geen film van de gta games geef je mening?Of hoe jij de film het liefst zou zien.

greetzzzz Piccolo

Link to comment
Delen op andere websites

Wie van jun zou er graag een Grand Theft Auto film zien.En welke GTA zullen ze dan voor het verhaal moeten gebruiken.Moeten ze het verhaal letterlijk overnemen of mogen ze iets van het verhaal afwijken.Of zie je liever geen film van de gta games geef je mening?Of hoe jij de film het liefst zou zien.

greetzzzz Piccolo

dat zou ik wel leuk vinden en dan moeten ze het over gta IV doen

p.s er is al een gta film

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak zijn die films idd wel niet zo goed.

Maar als je het spel gespeeld hebt, dat maakt het stuk leuker.

Vond resident evil maar een matige film,

maar omdat je dingen uit het spel ziet, en meer verhaal uitleg

is het toch wel tof.

Dus als er GTA film zou komen van vice city of liberty city

dan zou ik die zeker gaan kijken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft niet, het zal vast niet zo goed zijn. Die sfeer overbrengen is niet echt mogelijk.

Kijk, wij vinden de storyline van GTAIV allemaal goed, maar als het een film was dan zouden we wel anders piepen, zo bijzonder is de plot echt niet en dat is nooit zo geweest.

Bewerkt: door XXL-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het plot van GTA IV niet zo goed hoor. Om te spelen wel; achtervolgingen, een hoop bloed en schietwerk, maar het verhaal is ondergeschikt aan de gameplay. Als er een film zou komen over een Serviër die illegaal in New York verblijft en ondertussen 245 autos op een dag jat, mensen overrijdt alsof het niets is en de helft van de stad uitroeit in zijn zoektocht naar 'that special someone' zal het hoogstwaarschijnlijk geen Oscarmateriaal zijn. Alhoewel, als Kurt Russell de rol van Niko op zich neemt wil ik nog wel eens een kijkje wagen. Denk aan Escape from New York.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar jaar geleden een project opgezet met wat vrienden om er misschien een te maken. Uiteindelijk is het afgekapt omdat we in geldnoot zaten voor de nodige aparatuur. Met wat professionele hackers van het forum zou ik het eventueel opnieuw willen proberen. Stel je voor. oOnze film op Broadway :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...