Jump to content

Ik denk te weten waar niko vandaan komt


vercetti-pd

Recommended Posts

Ik deed die missie op nieuw dat je Dimitri moet afmaken.

Ik schoot hem helemaal overhoop en toen schreeuwde hij ''you balkan fuck'' en toen iets in z'n eige taal

Nu denk ik dus dat niko uit Balkan komt.

Balkan is een van europa's grootste schiereiland.

En hoort bij Bulgarije.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed die missie op nieuw dat je Dimitri moet afmaken.

Ik schoot hem helemaal overhoop en toen schreeuwde hij ''you balkan fuck'' en toen iets in z'n eige taal

Nu denk ik dus dat niko uit Balkan komt.

Balkan is een van europa's grootste schiereiland.

En hoort bij Bulgarije.

Niet helemaal correct. De Balkan is een gebergte, dat grotendeels in Bulgarije ligt, maar (bijna) iedereen kent de Balkan als het grote Oos-Europese schiereiland dat ook wel als verzamelnaam word gebruikt voor praktisch alle Zuidoost-Europese ex-Sovietlanden.

Wikipedia blijft je vriend: http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkan_%28schiereiland%29

Dus dan kan Niko nog uit de volgende landen komen:

De volgende landen worden doorgaans tot de Balkan gerekend:

Albanië

Bosnië en Herzegovina

Bulgarije

Griekenland

Kosovo (Maar is pas sinds begin 2008 onafhankelijk, dus lijkt me niet)

Kroatië

Macedonië

Montenegro

Servië

Turkije (Europees gedeelte)

Ook merk je, vooral in het begin dat Roman en Niko het niet zo op Albaniërs hebben. Het lijkt me dan ook niet dat ze uit Albanië komen.

Bewerkt: door BonkMeisterXXL
Link to comment
Delen op andere websites

Niet helemaal correct. De Balkan is een gebergte, dat grotendeels in Bulgarije ligt, maar (bijna) iedereen kent de Balkan als het grote Oos-Europese schiereiland dat ook wel als verzamelnaam word gebruikt voor praktisch alle Zuidoost-Europese ex-Sovietlanden.

Wikipedia blijft je vriend: http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkan_%28schiereiland%29

Dus dan kan Niko nog uit de volgende landen komen:

De volgende landen worden doorgaans tot de Balkan gerekend:

Albanië

Bosnië en Herzegovina

Bulgarije

Griekenland

Kosovo

Kroatië

Macedonië

Montenegro

Servië

Turkije

Oh bedankt voor de info. Maar nu zijn er teminste veel minder landen om uit te zoeken waar niko van daan komt.

Vlag op motor helm???

Ik deed zo'n friend missie van die Badman(vriend van Jacob.)En ik was met de motor en hij deed een helm op met de vlag van Jamica.

En Niko deed een witte helm op met de vlag van Kroatië.Weet ik niet zeker maar het waren wel de zelfde kleuren onder elkaar. Het is maar een klein randje op de helm.

Bewerkt: door vercetti-pd
Link to comment
Delen op andere websites

Hij komt uit Servie. In paar missie zegt ie het zelf. Ook heeft iemend hem tijdens het missie (weet niet meer welke :N )

een gestoorde Serf genoemd.

Bewerkt: door rhino_
Link to comment
Delen op andere websites

Hij komt uit Servie. In paar missie zegt ie het zelf. Ook heeft iemend hem tijdens het missie (weet niet meer welke :N )

een gestoorde Serf genoemd.

Ik dacht ook ergens te horen dat hij uit servie kwam... :Y

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

je kan al aardig wat landen wegstrepen. omdat er ook steeds aan hem gevraagd wordt "hoe was het nou die oorlog" heb je ook gevochten in de oorlog dat soort dingen. dus denk ergens

Servië

of

Bosnië en Herzegovina

kosovo en andere ook wel oorldog geweest maar dit is het meest voor de hand liggende.

Link to comment
Delen op andere websites

ff een stukie uit Wikigta.

Nikolai Bellic (spreek uit als 'Nikolai Bellitsj'), of kortweg Niko, is de hoofdrolspeler van Gta 4. Niko is een Serviër in de dertig met een crimineel oorlogs verleden, die naar liberty city emigreert nadat hij zijn neef roman hoort over het leven in Amerika. In Amerika hoopt Niko een nieuw leven op te bouwen zoals zijn neef, maar Roman heeft hem voorgelogen: Hij is bij lange na niet zo succesvol als hij Niko heeft verteld.

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed die missie op nieuw dat je Dimitri moet afmaken.

Ik schoot hem helemaal overhoop en toen schreeuwde hij ''you balkan fuck'' en toen iets in z'n eige taal

Nu denk ik dus dat niko uit Balkan komt.

Balkan is een van europa's grootste schiereiland.

En hoort bij Bulgarije.

Niet helemaal correct. De Balkan is een gebergte, dat grotendeels in Bulgarije ligt, maar (bijna) iedereen kent de Balkan als het grote Oos-Europese schiereiland dat ook wel als verzamelnaam word gebruikt voor praktisch alle Zuidoost-Europese ex-Sovietlanden.

Wikipedia blijft je vriend: http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkan_%28schiereiland%29

Dus dan kan Niko nog uit de volgende landen komen:

De volgende landen worden doorgaans tot de Balkan gerekend:

Albanië

Bosnië en Herzegovina

Bulgarije

Griekenland

Kosovo (Maar is pas sinds begin 2008 onafhankelijk, dus lijkt me niet)

Kroatië

Macedonië

Montenegro

Servië

Turkije (Europees gedeelte)

Ook merk je, vooral in het begin dat Roman en Niko het niet zo op Albaniërs hebben. Het lijkt me dan ook niet dat ze uit Albanië komen.

Vercetti heeft het ook correct het is inderdaad een schiereiland en jij hebt ook correct met dat gebergte. Maar als we het over balkan hebben, hebben we het vaak over de verzamelnaam van al die landen samen die daar liggen. Hoor je ook altijd bij weer bericht!! Dus jaa maaar Niko komt inderdaad uit Servië.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjegie toch :Y

Ik weet niet zeker of het goed is geschreven maar ik heb het gehoord in een review.

nee Servië is hier trouwens al een paar keer gezegd

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

hij komt uit servie want in sommige missies zegt playboy X: you are my personal slavic killer ( jij bent mijn persoonlijke joegoslavische killer) en Servie is een deel van joegoslavie,

en op de army pet die je kan kopen staat btw ook de servische vlag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...