Jump to content

Ik denk te weten waar niko vandaan komt


vercetti-pd

Recommended Posts

Hmm..

Volgens mij komt hij uit Montenegro..Aangezien het grootste exportproduct van dat land moordenaars zyn :puh:

Hij is servier als je het spel hebt en ge kijkt naar de cutscenes word het verschillende keren gezegd ik begrijp niet hoe mensen dit niet gezien hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed topografie lessen zijn afgelopen ^_^

"Hij is een Servier" en wel eentje die verdomd goed Engels kan :O

Er is geen twijfel mogelijk, je hoort wel soms nog "Slavic" (Slavier) Maar dat zo heet toch dat hele volk in de Balkan?

Maar goed laten we daar maar niet hier over gaan praten maar lekker naar School en Studie ofzo gaan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

al die discussies om zulke onbelangrijke dingen...

het staat allemaal in de omschrijving van het spel hoor:

Nikolai Bellic (spreek uit als 'Nikolai Bellitsj'), of kortweg Niko, is de hoofdrolspeler van GTA IV. Niko is een Serviër in de dertig met een crimineel oorlogs verleden, die naar Liberty City emigreert nadat hij zijn neef Roman hoort over het leven in Amerika. In Amerika hoopt Niko een nieuw leven op te bouwen zoals zijn neef, maar Roman heeft hem voorgelogen: Hij is bij lange na niet zo succesvol als hij Niko heeft verteld.

Dus alvoor dat je het spel kon spelen zou je dit al maanden kunnen weten.

maargoed.

Bewerkt: door sweetsticks
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...