d0nzeki Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Heey Kan Iemand mij Helpen met modden. Ik wil graag Wapens Mod en Je Kleren. Ik heb De eerste Versie Gta San Andreas v1 Kunnen Jullie Mods sturen en uitleggen A.U.B Alvast Bedankt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Natuurlijk beschikt onze eigen Download Database over een aantal wapens voor San Andreas. Deze zijn getest, en goedgekeurd. Indien je ze dus dmv de IMG-Tool in het spel installeerd, zullen ze gegarandeerd werken. Dit in tegenstelling tot véle wapens op andere downloadsite's. Ik heb hieronder de meest gebruikte voor je neer gezet: Gtagaming.com Gtainside.com Gtagarage.com De IMG-Tool waarmee je zoals ik hierboven al aangaf de wapens installeerd, kun je hier downloaden. Uitleg over deze tool vind je op deze pagina. Kleding modden gaat in principe hetzelfde, ook met de IMG-Tool. Ik verwijs je opnieuw naar onze download database. Daarnaast kun je de bovenstaande drie links gebruiken om eveneens skins te zoeken. Ook kan ik je deze site nog aanraden. Deze skins hebben het bij mij altijd foutloos gedaan. Succes Reageren
d0nzeki Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Ja Maar Ik Wil Van Kleren en wapen. ik heb een ajax t-shirt gedownload ( mod ) Maar Waar moet ik die plaatsen en Die IMG Tool Kan die map niet vinden Bewerkt: 11 mei 2008 door d0nzeki Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Kijk hier maar even: >>Hier<< Maar dan open je niet GTA3.img maar Player Je opent met de IMG-Tool: Player. Je kijkt naar de readme van de mod welke hij moet vervangen, die zoek je op en de replacet hem. Bewerkt: 11 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Gtagaming.com Gtainside.com Gtagarage.com TheGTAPlace.com <- Toegevoegd door moi (Bierbuikje, what else?) Bewerkt: 11 mei 2008 door bierbuikje Reageren
d0nzeki Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik heb de Readme Gelezen. Ik heb een mod gedownload. een Sniper. ik moet de oude Vervangen voor de nieuwe bestand dat ik gedownload heb. alleen ik kan de oude sniper.exe niet vinden. weten jullie waar die is. Alvast bedankt Reageren
d0nzeki Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Hey bedankt, ik heb het nauwkeurig gelezen en ik begrijp het nu. alleen van kleren begrijp ik niet. want welke bestand moet je vervangen. Kan Iemand Helpen Reageren
Donwell Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 De kleren kun je aanpassen door, in plaats van de 'gta3.img', de 'player.img' te openen. Dit bestand bevindt zich in dezelfde map, dus niet moeilijk op te sporen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.