Venzio Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb een poort maar die wil ik open laten gaan voor Admin's Geen rconadmin's maar voor Aadmin dees http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=36974.0 maar hoe doe ik dat? Reageren
Donwell Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Zoek naar het 'if'-commando waarmee de poort open gaat. Plaats daar achter (binnen de haakjes): && IsPlayerAdmin(playerid) == 1 Daarna dus afsluiting met de haakjes en de rest ervoor. Reageren
nick5556 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Zoek naar het 'if'-commando waarmee de poort open gaat. Plaats daar achter (binnen de haakjes): && IsPlayerAdmin(playerid) == 1 Daarna dus afsluiting met de haakjes en de rest ervoor. Dat is voor Rcon admin vriend.. Gebruik dit voor admins: [/code] if(strcmp("/open", cmdtext, true) == 0) { if(level[playerid] >= 3) { // hier wat er moet gebeuren (A) } return 1; } [/code] En dan kunnen mensen met admin level 3 of hoger de poort openmaken, level[playerid] vraagt het level van iemand op Reageren
Venzio Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 if(strcmp("/open", cmdtext, true) == 0) { if(level[playerid] >= 3) { // hier wat er moet gebeuren (A) } return 1; } Is deze code zo goed? Reageren
nick5556 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Helemaal, alleen moet je hem uitlijnen ( tabs doen ) Reageren
Remcconen Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 @nick5556 De uitlijning komt door het forum @Venzio op de plek waar hij "// hier wat er gebeuren moet (A)" heeft staan moet jij neerzetten: MoveObject(objectid, Xpos, Ypos, Zpos, SNELHEID); 3 is een mooie snelheid om een poort te openen. De Xpos/Ypos/Zpos is de positie wara hij naar toe moet. En anders kun je de TUT van Sandra gebruiken voor meer hulp. Reageren
nick5556 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 @remconnen: Je kan wel uitlijnen, binnen de code tags, maar dan met 4× een spatie Reageren
Venzio Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Maar ik snap het nog niet ik kan mischien de Plaats geven? en dat iemand hem dan voor me erin zet als iemand wilt? en kan je het ook zo maken als je dat wilt doen dan dat hij automatich open gaat als de player lvl 1 is? Reageren
Venzio Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 - Bump - Wil niemand het voor me doen? Reageren
Ymosky Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 hej, Kun je dat aadmin script fftjes mailen? Dan wil ik wel ff voor je proberen. ik heb dat script niet en dus kan ik er weinig over zeggen. (en sampforum doet het niet) Als je al coordinaten e.d. van de poorten hebt, stuur die dan fftjes mee? Mn mail heb je wel, als hem kwijt bent stuur maar een PM. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.