Sietse-jos Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Hallo. bij de missie Pier 69 waar je t-bone en ryder moet vermoorden, Moet je Ryder achtervolgen. Eerst zwemment daarna met een speedboot. Vanuit die speedboot kan ik op een of andere manier niet schieten. Ik gebruik een Tec-9 Ik zou deze wel graag zelf willen doen. Bewerkt: 11 mei 2008 door Sietse-jos Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Hallo.bij de missie Pier 69 waar je t-bone en ryder moet vermoorden, Moet je Ryder achtervolgen. Eerst zwemment daarna met een speedboot. Vanuit die speedboot kan ik op een of andere manier niet schieten. Ik gebruik een Tec-9 Ik zou deze wel graag zelf willen doen. Je kunt Ryder alleen op de 'Drive-By' manier beschieten. Dit doe je door naar link- of rechts te kijken, en vervolgens op de attackbutton te drukken. Zie hier de besturingen... Bewerkt: 11 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren
Basssss Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Ook een tip, zorg dat je voordat je in de boot stapt een sterk wapen vasthebt. (Minigun ofzo.) Als je dan weer uitstapt heb je dat wapen gelijk weer vast. Dus doe het zo: Volg hem, vaar hem voorbij en stap uit. Schiet nu zo snel mogelijk op Ryders boot met de Minigun (of een ander wapen). *BOEM* Mission Passed! Bewerkt: 11 mei 2008 door Basssss Reageren
Donwell Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als je het op zo'n manier wilt doen, dan kun je net zo makkelijk op de kade blijven staan en Ryder met de sniper neerschieten vanaf de kant. Ryder stapt toch niet eerder in de boot dan dat jij dichterbij bent, dus je hebt alle tijd om hem vanuit daar neer te schieten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Wat het ook een stuk makkelijker maakt, deze manier lijkt op die van Donwell, is met een rocket launcher of een heat-seeking rocket launcher. Schiet hiermee, vanaf de kade, de boten kapot naast het eilandje en je hebt de missie gehaald. Succes Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Bedankt allemaal! Het is me gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.