Think Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Waarom heb je geen standaard zaklamp in GTA IV, zou echt handig zijn Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Waarom heb je de zaklamp nodig? Reageren
Think Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Voor te zien waar je loopt. En bij missies, hoe vaak dat ik een missie faal gewoon omdat ik nie zie waar ik loop. Bijvoorbeeld bij de missie shadow: daar moet je het appartement binnen van de drugsdealers, dat heb ik al 4 keer opnieuw moeten proberen omdat ik de deur niet vind en dan is hij te ver weg . Hetzelfde had ik met Ivan, ik vond de trap niet. Gelukkig dachten ze nog aan de auto's om er mistlampen op te zetten. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Je kunt bij options voor brightlight te verhogen dan zie je beter. Reageren
Niko<3Kiki Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Waarom heb je geen standaard zaklamp in GTA IV, zou echt handig zijn Alsof elke mongool die in Liberty City komt wonen en met de boot vanui Servië komt een zaklamp op zak meeneemt...... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Waarom heb je geen standaard zaklamp in GTA IV, zou echt handig zijn Alsof elke mongool die in Liberty City komt wonen en met de boot vanui Servië komt een zaklamp op zak meeneemt...... Je mag geen mongool zeggen op forums, dat mag alleen op tv... GTAIV staat standaart op een lage brightness ingesteld. Zijn al meer vragen over geweest. Een zaklamp is dus niet nodig, het aanpassen van de helderheid/contrast in je spel- en/of je tv moet al voldoende zijn. Reageren
Dahaka Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 * zucht * Zet het contrast van je tv op 100% ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.