Dahaka Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Het spel zelf, voldoet aan mijn verwachtingen. De storyline daarintegen ... Veel te kort, en altijd dezelfde missies. De graphics zijn geweldig, ook de stemmen zijn zeer goed ingesproken ! Mijn score: 9.6/10 Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Er zijn zeker al 10 van deze topics. Gebruik de Search-Button plz Bewerkt: 11 mei 2008 door Tomo_Tanker Reageren
Berik Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Het spel zelf, voldoet aan mijn verwachtingen. De storyline daarintegen ... Veel te kort, en altijd dezelfde missies.De graphics zijn geweldig, ook de stemmen zijn zeer goed ingesproken ! Mijn score: 9.6/10 En alweer door deze persoon.. leer beter te zoeken.. er zijn al genoeg van deze topics... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Het spel zelf, voldoet aan mijn verwachtingen. De storyline daarintegen ... Veel te kort, en altijd dezelfde missies.De graphics zijn geweldig, ook de stemmen zijn zeer goed ingesproken ! Mijn score: 9.6/10 En alweer door deze persoon.. leer beter te zoeken.. er zijn al genoeg van deze topics... Niet zo flauw doen jullie. Hij is nieuw, en komt uit Belgie. Die zijn wat enthiousaster dan ons Hollanders. Reageren
sweetsticks Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Mijn antwoord, net als in de andere 100 "wat vind jij van GTA 4" topics. fucking GEWELDIG, beste spel in jaren. Alles klopt, besturing, graphics, gameplay , opties. Alles klopt. geweldig spel vind ik het,. Nou, op naar het volgende "GTA 4 mening topic" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.