bas1998 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik wil graag weten waar je je outo kan pimpen met spoiler en zo kan je austublieft even zeggen alvast bedankt Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Hey, je kan de meeste gewone auto's pimpen bij transfender. De lowriders kan je pimpen ook bij een transfender maar die zit in La Seville Boulevard. De sportauto's kan je pimpen bij een autoshop in San fierro, maar ik weet de naam niet zo snel. Greetzzz -GoldWing- Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 >Hier< vind je alle locaties van de mod-shops. Als je een balletje aanwijst zie je de naam, als je erop klikt ga je naar de pagina van die mod-shop. Reageren
weaponmr Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Hoi eeh, dat waar o waar, is van mij! Reageren
boas Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Tijdens missie Cersar Vialpando kom je er vanzelf achter waar je Lowriders kan pimpen maar voor die missie is hij dicht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.