gtafreak_124 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 komen er nog fotos van de auto,s van GTA IV op wikigta? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik zie niet in waarom niet. Want bij de andere delen staan de voertuigen er ook bij dus Maar ik denk dat het gewoon zo word als bij de andere delen er moeten natuurlijk nog veel meer dingen bij komen op wikigta. En die zullen er vast wel komen denk ik. Misschien wel net zo uitgebreid als GTA Sa Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik zie niet in waarom niet.Want bij de andere delen staan de voertuigen er ook bij dus Maar ik denk dat het gewoon zo word als bij de andere delen er moeten natuurlijk nog veel meer dingen bij komen op wikigta. En die zullen er vast wel komen denk ik. Misschien wel net zo uitgebreid als GTA Sa Zeker weten... Wanneer mijn examens achter de rug zijn, koop ik een tv-kaart (tegen die tijd zijn alle missies, hopelijk, al beschreven). Dan gaan we screens maken. Wij willen WikiGTA van hoge kwaliteit houden, daarom kost het natuurlijk veel tijd. Reageren
catman.JR Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 nou jongens ik snap ook niet waarom ze er zolang overdoen er staan er maar een paar dan denk ik bij mezelf ''arrghhh ald je auto fotos erop zet pleur dan gelijk alles erop'' toch? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik snap niet waar je het over hebt? Voor zover ik weet, hebben wij nog niet zelfgemaakte screens op WikiGTA staan. De screens díe er staan, zijn uit de trailers gehaald. Trouwens, probeer jij maar eens elke missie te beschreven (omstreeks 90). Dan zal je zien dat het lang duurt. @ hieronder: staat toch "omstreeks"? Reageren
Interstate Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Correctie Jet 93 Hoofdmissies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.