homepoeseke Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik heb een probleem als ik een filmpje wil kijken op youtube krijg ik geen geluid hoe komt dat ik geen geluid heb vorige week had ik geluid maar nu is het weg help me alsjeblieft????????????????? Reageren
Gangsta Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als andere geluiden het doen, bijvoorbeeld op andere website's of videobestanden, ligt het aan Youtube. Controleer even of het volume wel op 100% staat. Controlleer ook voor de zekerheid of jou computer volume op ''hoog'' staat: Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 dit heb ik regelmatig, dat moet je (her)installeren met de cd "Sound Blaster" die je hebt gekregen bij de computer. het merk is "Creative" Reageren
homepoeseke Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 bedankt om me te helpen waarschijnlijk is het mijn eigen fout waarschijnlijk heb ik hetzelf gedaan en dacht dat het aan de computer lag bedankt aan iedereen die me geholpen heeft aan dit probleem volgende keer kijk ik uit mijn doppen voor dat ik het probleem weer aankaart bedankt groetjes homepoeseke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.