Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Mijn sig: Rate's en Comment's? 0 Reageren
Kloep Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Dit vind ik een hele mooie, mooie effecten met een bijpassende achtergrond. Alleen de tekst linksonderin is een beetje "ondersteboven"??? Ik geef een 9/10 0 Reageren
Jay; Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Wel Tijmen, ik weet nog toen jij één van je allereerste sig's poste. Deze hadden geen effecten, goeie plaatsing en soms niet eens gebrusht. Nu zie ik je steeds beter worden en dat komt simpelweg omdat je het steeds meer doet. Hoe meer je iets doet, hoe beter je erin wordt, dat is altijd zo. Nu over je signature; zoals ik al zei zie ik steeds meer effecten en combinaties terugkomen in de sig's die je nu maakt, wat positief is natuurlijk. Jammer genoeg zie ik het in deze signature niet echt tot zijn recht komen. Je probeert simpelweg teveel te doen en de plaatsing is opzeg al verkeerd. Neem je tekst rechtsonder bijvoorbeeld, hier had je gewoon een normale font kunnen gebruiken en hem groot kunnen plaatsen. Wat je nu doet is dus totaal overbodig en bovendien past het niet bij de sig zelf. De maten van je sig mag je altijd zelf beslissen, dat is aan jouw. Toch vind ik dat je veels te grootte maten gebruikt, niet alleen nu maar bijna in elke signature. Dat is iets wat ik erg jammer vind aangezien je steeds meer moet opvullen, steeds meer effecten moet gebruiken en de render extra groot moet maken. Iets wat ik totaal niet mooi vindt. Doe alles dus veel kleiner, proberen kan altijd. De render is niet goed ingeblend, dat is duidelijk te zien. Blend hem dus meer in en laat hem bij de sig passen, de kleurencombinatie is niet goed wat betreft de render en achtergrond. Ook kan ik geen border herkennen, probeer een mooie, opvullende border te gebruiken die redelijk goed opvalt. Ga zo door want je bent goed op weg. Ik hoop dat je wat aan m'n tips hebt en ze ook gebruikt. Veel succes! 0 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik vind de effecten van de kogelgaten erg mooi gedaan. Ik vind alleen dat het 'Unmountable' te snel gaat. De achtergrond vind ik wel mooi gedaan. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.