Sebastiaan Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ik heb pas een busmap gemaakt, de bus rijd 2 verschillende routes over het eiland. Route 1 heb ik gemakshalve Busline 1 genoemd, en 2 spreekt voor zich. Lijn is rood en lijn 2 is blauw. Ik heb tevens ook de haltes/stops aangegeven. Bekijk hier Grote Versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 aaa nu weet ik waar busen rijden(ik rijd daar toch niet mee <_< ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Mooi en overzichtelijk, ook orginele map alleen wat is datmet die Line 1 en Line 2, er is toch maar een route of is dat andersom?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Grappig, en handig als je een bus wil vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 goeie map sabastiaan, ik probeer altijd me jeli er op tekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Ik wist helemaal niet dat ze in een route reden Hele handige kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Bedankt!!! Soms als ik even bus wil rijden zoek ik me rot om een bus, Nu niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Bedankt!!! Soms als ik even bus wil rijden zoek ik me rot om een bus, Nu niet meer. ja maar zo te zien rijdt hij toch in heel VC dus je zult het nu niet makkelijker vinden hoe ben je er P.S achtergekomen, door de bus te volgen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[QB]GoodMan Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 :lol: Mooi Nu kan ik lkkr elk moment in de bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 hoe ben je er P.S achtergekomen, door de bus te volgen ? jep zeker, achter bus gevolgd tot die halte waar jij die bus gevonden heb en dan hetzelfde doen bij ander eiland ik weet dat allang want had al 1jaar geleden zoiets gedaan en uit min hoofd weg te kennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Mooi uitgestippeld, als je net een bus hebt "gemist" weet je hem weer te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Bedankt, ik ga vaak voor mijn lol buschaffuar spele en nu weet ik tenminste waar de stops zijn. Cool trouwens dat je de moeite hebt genomen om het te doen. Bewerkt: 6 augustus 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 top dat je dat hebt gedaan en gelukt is ik wist de route van het eerste eiland wel maar als ik de bus op het 2e eiland volgde sloeg hij op hol en ree rondjes thnx! jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
monkey Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Hey Sebastiaan ik vind het heel erg leuk dat je die map hebt gemaakt,ik zocht me altijd de pleures omdat ding te vinden! Nu niet meer! Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capten Barbossa Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 bedankt het lukte me nooit een bus te kapen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.