vice Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 dat is zeer handig want ik ken van die andere kant niet de busweggen...een keer had ik een hele ronde gedaan en geen bus te bespeuren nu zal het beter gaan! Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) dat is zeer handig want ik ken van die andere kant niet de busweggen...een keer had ik een hele ronde gedaan en geen bus te bespeuren nu zal het beter gaan! moet wel hard werken geweest zijn een hele tijd de bus achtervolgen niks voor mij Trouwens als je Sa hebt moet je dit mischien ook es proberen of rijden de bussen daar geen routes sorry voor quote Bewerkt: 6 augustus 2005 door gtagangster Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 dat is zeer handig want ik ken van die andere kant niet de busweggen...een keer had ik een hele ronde gedaan en geen bus te bespeuren nu zal het beter gaan! moet wel hard werken geweest zijn een hele tijd de bus achtervolgen niks voor mij Trouwens als je Sa hebt moet je dit mischien ook es proberen of rijden de bussen daar geen routes sorry voor quote volgens mij rijden bussen in San Andreas geen vaste route, je vindt ze bijna overal op bepaalde tijdstippen. jowx Reageren
iLoveGta Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 hey, ik heb dit topic gelezen en nu snap ik het niet zo goed , ik heb het uitgeprobeerd en ben die routes afgegaan en de stop haltes maar ik vindt geen bus , wil iemand mij verder helpen ... grtzzzzzz Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 hey,ik heb dit topic gelezen en nu snap ik het niet zo goed , ik heb het uitgeprobeerd en ben die routes afgegaan en de stop haltes maar ik vindt geen bus , wil iemand mij verder helpen ... grtzzzzzz wacht bij 1 halte en blijf daar een beetje in de buurt rond rijden, dan zal je vanzelf een bus zien aankomen :'D jowx Reageren
iLoveGta Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 a oke , zal het direct eens proberen Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik zal de bussen van SA eens opsporen en zien of zei ook een route hebben(ik hoop van nie want kan ik halfjaar met jetpack op een bus zitten ) Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik zal de bussen van SA eens opsporen en zien of zei ook een route hebben(ik hoop van nie want kan ik halfjaar met jetpack op een bus zitten ) ik weet 100% zeker dat de bussen in San Andreas geen route volgen, bespaar je de moeite, of als diehard gamer: ga ervoor jowx Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik zal de bussen van SA eens opsporen en zien of zei ook een route hebben(ik hoop van nie want kan ik halfjaar met jetpack op een bus zitten ) ik weet 100% zeker dat de bussen in San Andreas geen route volgen, bespaar je de moeite, of als diehard gamer: ga ervoor jowx iedereen duimen morgen rond 14.00 want dan waag ik een poging op de strip in venturas Reageren
iLoveGta Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 hey,ik heb dit topic gelezen en nu snap ik het niet zo goed , ik heb het uitgeprobeerd en ben die routes afgegaan en de stop haltes maar ik vindt geen bus , wil iemand mij verder helpen ... grtzzzzzz wacht bij 1 halte en blijf daar een beetje in de buurt rond rijden, dan zal je vanzelf een bus zien aankomen :'D jowx ja het is me gelukt , ik heb een bus gevonden :'D Reageren
Jowx Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik heb wel een soort route van bushaltes gevonden, dezelfde paaltjes als in vice city. ik heb die route op een kaartje gezet, het is in San Fierro. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Hee, bedankt voor de info en het zoeken van de bus route !! Staat alleen in het verkeerde forum ... Foutjes kunnen gebeuren :'D Reageren
Jowx Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Hee, bedankt voor de info en het zoeken van de bus route !! Staat alleen in het verkeerde forum ... Foutjes kunnen gebeuren :'D de route is nog niet helemaal goed, er wordt 1 halte overgeslagen, maar als ik die op de kaart zet klopt niks meer ik heb hem expres hier neer gezet omdat dit over busroutes ging en ik heb geen zin om er een nieuw topic over aan te maken in het san andreas gedeelte jowx Reageren
bigG Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Hij bedoelt dat de eerste gast het verkeerd heeft gezet maar het staat volgens mij goed of moet het in vice city media? 600ste bericht! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.