Jump to content

Kan ik de naam en snelheid van een auto veranderen?

Recommended Posts

Geplaatst:

snelheid doe je in de Handlings.cfg te vinden in de datamap

naam dat doe je in de "text" folder te vinden in /rockstargames/san andreas/text en die moet je openen met een programma dat heet cfg editor als ik me niet vergis. te vinden in de download database. Het is niet moelijk want er zit een zoekfunctie bij (CTRL + F) en dan tik je daar gewoon de naam van de auto in en je komt er wel. ^_^

Geplaatst:

Om de snelheid van voertuigen aan te passen raad ik je aan om deze tutorial eens door te lezen. Hierin wordt de handling.cfg uitgelegd, het bestand waarin o.a. de snelheid, gewicht en optreksnelheid van wagens in staan.

Voor de tekst moet je allereerst een programma downloaden, om precies te zijn een GXT Editor. Je hebt er niet bij verteld voor welke GTA je wilt aanpassen, dus ik heb ze allemaal even voor je opgezocht.

Ik weet alleen hoe de tool voor San Andreas werkt, maar ik hoop dat de informatie die ik hiervoor geef ook (gedeeltelijk) overeen komt met die voor VC en III.

Open allereerst de Editor. Ga daarna naar de hoofdmap van het spel » Text. Hierin zie je enkele talen staan. Open de gewenste taal met de Editor. Nu kun je zoeken in de Tables en Entries naar de gewenste voertuigen. Je kunt voor het gemak ook 'Ctrl + F' doen, zodat het zoekvenster automatisch opent. Als je het voertuig eenmaal hebt, klik je op de naam in de kolom links en pas je het aan in het venster rechts. Hierna nog opslaan en daarna kun je het in-game resultaat bekijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...