Jump to content

GTA SA Online mod Start niet meer op

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo ik ben een net nieuwe gebruiker hier en ik heb nog maar net 2 dagen GTA SA

ik heb een probleem met mijn multiplayer als ik in een server wil connecten komt er te staan:

gta_sa.exe - Kan onderdeel niet vinden

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat EAX.DLL niet kan worden gevonden. het opnieuw instaleren

zou dit probleem kunnen oplossen

Ik zou niet weten hoe ik het opnieuw moet instaleren maar zeg maar ''single'' player dan doet hij het wel gewoon

Zou iemand me AUB Willen helpen

Hotmail: ---

Xfire: Backfire1414 (meest online)

Bewerkt: door -Matthijs-
E-mailadres verwijderd.
Geplaatst:

Geen idee hoe het probleem zich voortdoet, maar je kunt gewoon het beste 'eax.dll' downloaden. Daarna plaats je dit bestand in C:\WINDOWS\system32. Daarna kun je het nog eens proberen, als het goed is zal hij het dan wel doen. Zo niet, probeer dan nog eens het volgende:

Start » Uitvoeren » Typ:
regsvr32 /i eax.dll

Mogelijk zou hij het nu wel doen.

Geplaatst:

miss moet je patch nog instaleren.

patch

het zoeken was moeilijk want die patch is gewoon van de site waar ik hem van had verdwenen.

Geplaatst:
Geen idee hoe het probleem zich voortdoet, maar je kunt gewoon het beste 'eax.dll' downloaden. Daarna plaats je dit bestand in C:\WINDOWS\system32. Daarna kun je het nog eens proberen, als het goed is zal hij het dan wel doen. Zo niet, probeer dan nog eens het volgende:

Start » Uitvoeren » Typ:
regsvr32 /i eax.dll

Mogelijk zou hij het nu wel doen.

Hey Bedankt man nu kan ik weer verder met me verslaving xD

Het werkt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...