Backfire Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Hallo ik ben een net nieuwe gebruiker hier en ik heb nog maar net 2 dagen GTA SA ik heb een probleem met mijn multiplayer als ik in een server wil connecten komt er te staan: gta_sa.exe - Kan onderdeel niet vinden Deze toepassing kan niet worden gestart omdat EAX.DLL niet kan worden gevonden. het opnieuw instaleren zou dit probleem kunnen oplossen Ik zou niet weten hoe ik het opnieuw moet instaleren maar zeg maar ''single'' player dan doet hij het wel gewoon Zou iemand me AUB Willen helpen Hotmail: --- Xfire: Backfire1414 (meest online) Bewerkt: 11 mei 2008 door -Matthijs- E-mailadres verwijderd. Reageren
Donwell Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Geen idee hoe het probleem zich voortdoet, maar je kunt gewoon het beste 'eax.dll' downloaden. Daarna plaats je dit bestand in C:\WINDOWS\system32. Daarna kun je het nog eens proberen, als het goed is zal hij het dan wel doen. Zo niet, probeer dan nog eens het volgende: Start » Uitvoeren » Typ: regsvr32 /i eax.dll Mogelijk zou hij het nu wel doen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 miss moet je patch nog instaleren. patch het zoeken was moeilijk want die patch is gewoon van de site waar ik hem van had verdwenen. Reageren
Backfire Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Geen idee hoe het probleem zich voortdoet, maar je kunt gewoon het beste 'eax.dll' downloaden. Daarna plaats je dit bestand in C:\WINDOWS\system32. Daarna kun je het nog eens proberen, als het goed is zal hij het dan wel doen. Zo niet, probeer dan nog eens het volgende:Start » Uitvoeren » Typ: regsvr32 /i eax.dll Mogelijk zou hij het nu wel doen. Hey Bedankt man nu kan ik weer verder met me verslaving xD Het werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.