Jericho Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als ik SA-MP open en een server kies uit de lijst, connect hij niet tot de game. Ik wachtte 5 minuten maar hij was nog niet geconnect. Er blijft dan IP Adres + Poort staan. Kan iemand me helpen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als ik SA-MP open en een server kies uit de lijst, connect hij niet tot de game. Ik wachtte 5 minuten maar hij was nog niet geconnect. Er blijft dan IP Adres + Poort staan. Kan iemand me helpen? Gebruik je misschien cheats? Meestal werkt SAMP dan niet. Installeer het spel opnieuw, of verwijder de mod's m.b.v. de SAMI. Reageren
Jericho Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Het werkt nu maar hoe typ ik nu /logincom? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Door op 'T' te drukken zal er een venster verschijnen waarin je commands etc kunt typen. Reageren
Jericho Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Kan je met de T ook chatten dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.