Jump to content

Oneindig veel geld!


Devsio

Recommended Posts

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus heb ik het maar hier gedaan.

Er is een glitch in Aldeney bij het kruispunt van Tuodar en Port Tudor, dichtbij de gevangenis waar je Gerald bezoekt. Daar kan je een 9 Armored Trucks vinden ze komen allemaal achterelkaar aan. Steel 1 van de auto's en blokeer de weg. Dan zal er weer eentje komen. Blaas ze allemaal op. Er zit zo'n $1.100 per truck.

Snapmap:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...194,407|194,407

Bron: Gamewinners.com

Bewerkt: door Devsio
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus heb ik het maar hier gedaan.

Er is een glitch in Aldeney bij het kruispunt van Tuodar en Port Tudor, dichtbij de gevangenis waar je Gerald bezoekt. Daar kan je een 9 Armored Trucks vinden ze komen allemaal achterelkaar aan. Steel 1 van de auto's en blokeer de weg. Dan zal er weer eentje komen. Blaas ze allemaal op. Er zit zo'n $1.100 per truck.

Snapmap:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?194,407

Bron: Gamewinners.com

Het is wel veel geld :o

Alleen je topicnaam/topictitel die klopt dan niet, want met bijvoorbeeld $9.900 heb je niet oneindig veel geld ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf niet uit kunnen proberen maar gamewinners noemt de glitch: Endless armored cars.

Ja Endless armored cars, niet endless cash.. Maar idd handig voor beginners (als de trucks niet al te beveiligd zijn).

Ja het is niet zo heel veel.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook niet echt de moeite waard als je al $250.000 in een missie hebt gekregen. :puh:

Toch handig voor beginners ;).

Alderney is als beginner niet te berijken. Hier kom je pas na de missie waar je $250.000 kreeg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is de reactie van LXZ-76 handig ;).

En als je op onverklaarbare wijze al je geld heb opgemaakt aan bijvoorbeeld: Strippers ;).

Gewoon missie's blijven spelen en je komt er wel. Honderden wagens opblazen lijkt me een beetje levenloos...

Link to comment
Delen op andere websites

Handig voor wanneer je het hebt uitgespeeld,ik heb het spel al uitgespeeld Storyline en na een tijdje kom je echt zonder geld te zitten,wapens zijn duur blabla en elke keer wanneer je dood gaat verlies je weer xx

Je merkt het later wel wanneer je het spel hebt uitgespeeld en daarna nog beetje rond wilt kloten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...