Jump to content

Oneindig veel geld!

Devsio

Recommended Posts

Dan is de reactie van LXZ-76 handig ;).

En als je op onverklaarbare wijze al je geld heb opgemaakt aan bijvoorbeeld: Strippers ;).

Gewoon missie's blijven spelen en je komt er wel. Honderden wagens opblazen lijkt me een beetje levenloos...

Wat heb jij toch met je Levenloos. omg.. Vindt die jongen een leuke glitch (wat ik zelf Erg goed kan gebruiken, sinds ik mijn Half Million Achievement wil) Zit jij hem hier een beetje af te kraken.

Delen op andere websites

En als je op onverklaarbare wijze al je geld heb opgemaakt aan bijvoorbeeld: Strippers ;).

Gewoon missie's blijven spelen en je komt er wel. Honderden wagens opblazen lijkt me een beetje levenloos...

Wat heb jij toch met je Levenloos. omg.. Vindt die jongen een leuke glitch (wat ik zelf Erg goed kan gebruiken, sinds ik mijn Half Million Achievement wil) Zit jij hem hier een beetje af te kraken.

Helmaal mee eens ^_^

Ik kan het namelijk ook wel goed gebruiken na de storyline!

Maar die wagens staan dus op die plek waar het rode puntje staat op die map van wikigta ofzo?

Delen op andere websites

Helmaal mee eens ^_^

Ik kan het namelijk ook wel goed gebruiken na de storyline!

Maar die wagens staan dus op die plek waar het rode puntje staat op die map van wikigta ofzo?

ik kan het ook niet echt vinden :S

EDIT: heb de storyline al completed , dus ik weet niet of ze er nog staan?

Bewerkt: door denven
Delen op andere websites

haha dat denken jullie.

ik had aant eind vn de storylijn 600 .000

omdat ik 300.000 aan ziekenhuisgeld verspild had

maar nu heb ik 1.100.000

door stevie(H)

als je al zijn missies doet heb je al 200.000 meer.

en drna kan je eindeloos autos bij hem neerzetten

ik raad de cavalanche aan die rijd daar regelmatig en is 7000 waard:)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...