.Sharingan Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Dan is de reactie van LXZ-76 handig .En als je op onverklaarbare wijze al je geld heb opgemaakt aan bijvoorbeeld: Strippers . Gewoon missie's blijven spelen en je komt er wel. Honderden wagens opblazen lijkt me een beetje levenloos... Wat heb jij toch met je Levenloos. omg.. Vindt die jongen een leuke glitch (wat ik zelf Erg goed kan gebruiken, sinds ik mijn Half Million Achievement wil) Zit jij hem hier een beetje af te kraken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Dan is de reactie van LXZ-76 handig .En als je op onverklaarbare wijze al je geld heb opgemaakt aan bijvoorbeeld: Strippers . Gewoon missie's blijven spelen en je komt er wel. Honderden wagens opblazen lijkt me een beetje levenloos... Wat heb jij toch met je Levenloos. omg.. Vindt die jongen een leuke glitch (wat ik zelf Erg goed kan gebruiken, sinds ik mijn Half Million Achievement wil) Zit jij hem hier een beetje af te kraken. Helmaal mee eens Ik kan het namelijk ook wel goed gebruiken na de storyline! Maar die wagens staan dus op die plek waar het rode puntje staat op die map van wikigta ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) Dan is de reactie van LXZ-76 handig .En als je op onverklaarbare wijze al je geld heb opgemaakt aan bijvoorbeeld: Strippers . Gewoon missie's blijven spelen en je komt er wel. Honderden wagens opblazen lijkt me een beetje levenloos... Wat heb jij toch met je Levenloos. omg.. Vindt die jongen een leuke glitch (wat ik zelf Erg goed kan gebruiken, sinds ik mijn Half Million Achievement wil) Zit jij hem hier een beetje af te kraken. Helmaal mee eens Ik kan het namelijk ook wel goed gebruiken na de storyline! Maar die wagens staan dus op die plek waar het rode puntje staat op die map van wikigta ofzo? ik kan het ook niet echt vinden :S EDIT: heb de storyline al completed , dus ik weet niet of ze er nog staan? Bewerkt: 15 mei 2008 door denven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Ze moeten dicht bij de gevangenis staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 haha dat denken jullie. ik had aant eind vn de storylijn 600 .000 omdat ik 300.000 aan ziekenhuisgeld verspild had maar nu heb ik 1.100.000 door stevie(H) als je al zijn missies doet heb je al 200.000 meer. en drna kan je eindeloos autos bij hem neerzetten ik raad de cavalanche aan die rijd daar regelmatig en is 7000 waard:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.