Swiggers Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Lol, waar de doos met doodskoppen is, daar moet ongeveer de neus zijn Misschien is dit ook wel bij andere personage's Reageren
Devsio Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Wat raar =S Ik wist toch zeker dat ik dit topic in het easter egg board heb gezet. Kan een moderator zo aardig zijn om alsnog dit topic te verplaatsen? Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Iemand van youtube beweert dat dit van de driver is. Reageren
IronBullet Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Heb ik gehad bij nico , dat je in z`n hoofd kon kijken alleen ik zag geen kist met hoofden. Bewerkt: 11 mei 2008 door IronBullet Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Bij de reactie's van Youtube beweert iemand dat zo word aangegeven dat een personage niet dood kan. Reageren
Jozz Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Jongens ik weet het al: In dat doosje zitten zn hersenen, logisch toch ? Reageren
Hackman Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 In een vierkantje met doodskoppen? The Ice Cold Killa Je hersenen zitten normaal gesproken niet zo dicht bij je neus denk ik. En als je wil weten of hij niet kan sterven moet je het gaan testen Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als je met hem iets gaat drinken ofzo en je vermoord hem moet je hem op komen halen bij het ziekenhuis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.