marcootje Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Hey, Ik heb GTA IV zelf nog niet, maar ik ben nu wel ff benieuwd wie die special someone nu eigenlijk is. Ik hoor er eigenlijk heel weinig over hier, dus vandaar. Wie is het en waarom zoeken ze hem eigenlijk? mvg marco Reageren
ikt Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb het spel tot 30% gespeeld, en ik heb al zo'n vermoeden wie dat is.. NIET LEZEN ALS JE ZELF ACHTER HET VERHAAL WILT KOMEN! Niko Bellic zoekt iemand, die hem heeft verraden toen hij nog jong en in het leger was bioj een speciale operatie. Die ene persoon leeft een LC[/font] Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) In de zin "we're all looking for that special someone" geeft hij antwoord op iemand van een overheid organisatie. Die man wil namelijk iemand met een specifiek verleden om te kunnen canteren zoals Nico. Bewerkt: 11 mei 2008 door IV trailer Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb het spel tot 30% gespeeld, en ik heb al zo'n vermoeden wie dat is..NIET LEZEN ALS JE ZELF ACHTER HET VERHAAL WILT KOMEN! Niko Bellic zoekt iemand, die hem heeft verraden toen hij nog jong en in het leger was bioj een speciale operatie. Die ene persoon leeft een LC[/font] Het klopt wat jij zegt. Hij begint het te vertellen wanneer hij Vlad[/font] heeft gedood in de missie Uncle Vlad[/font]. KKIJKEN OP EIGEN RISICO!! Reageren
angie Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 uiteindelijk komt hij erachter dat het 2 mensen kunnen zijn Florian of Darko.....Florian (bernie) is het niet, dus moet het wel Darko zijn. ben nog niet zo ver dat hij hem al heeft gedood. dat van de oorlog enzo is juist[/font] Reageren
WWW.outer Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) uiteindelijk komt hij erachter dat het 2 mensen kunnen zijn Florian of Darko.....Florian (bernie) is het niet, dus moet het wel Darko zijn. ben nog niet zo ver dat hij hem al heeft gedood. dat van de oorlog enzo is juist[/font] je kan uiteindelijk zelf kiezen of je hem (darko) vermoord! (ik heb het wel gedaan)[/font] Bewerkt: 11 mei 2008 door WWW.outer Reageren
IronBullet Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) ik heb het ook gedaan , leuke exicutitie XD Bewerkt: 11 mei 2008 door IronBullet Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik heb het ook gedaan , leuke exicutitie XD Ah ik ook, hij verdiende het Reageren
Nissan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik ben er zelf nog niet maar het wordt een leuke executie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.