Cool Hand Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 hoi ik had een vraag... hoe kan ja op ladders klimmen? het lukt mij maar steeds nie kan iemand mij helpen? hartelijk dank :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Nee gaat niet je kunt alleen op z,n ladje staan wat er boven staat. als je ertegenaan probeert te springen spring je erdoor <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 jammer genoeg lukt dat niet je kan wel gewoon over muurtje's heen klimmen en over heggen maar een ladder dat lukt niet is opzich wel leuk op ladders klimmen maar jammer genoeg kan het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ja wel lastig als je aan Easter Bay Airport in het water zit kan je niet de ladder opkruipen voor naar boven te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Jaa dat is inderdaad irritant ... Ik gebruik meestal de jetpack code of hovercraft code Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 minpunt wel dat het ze weer niet gelukt is, net zoals in Gta 3 en Vc daar kon je ook niet klimmen, ik had verwacht dat ze daar wat aan gingen doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 ne je kan niet klimmen in sanandreas das een minpuntje :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 je kunt helaas niet op ladders klimmen...wel over hekjes/muren klauteren...das al wel iets toch?? voor nu een slotje omdat een discussie over ladders me geen goed plan lijkt niet eens stuur een pbje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.