Jump to content

Reclame borden van positie verandert?


IV trailer

Recommended Posts

Iedereen weet nog wel de trailer2 en het moment dat hij zegt "we're all looking for that special someone." Nu kwam ik dit shot later tegen in een cutscene bij U.L. paper. Blijkt dat er opeens een ander reclame bord op de achtergrond is gezet. Niet dat het zo belangrijk is maar je kan hieraan toch zien dat in de tijd van trailer2 nog niet alles af was.

Onderstaand een screencab uit trailer2. Een screencap van de cutscene heb ik nog niet.

med_gallery_58_107395.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen weet nog wel de trailer2 en het moment dat hij zegt "we're all looking for that special someone." Nu kwam ik dit shot later tegen in een cutscene bij U.L. paper. Blijkt dat er opeens een ander reclame bord op de achtergrond is gezet. Niet dat het zo belangrijk is maar je kan hieraan toch zien dat in de tijd van trailer2 nog niet alles af was.

Onderstaand een screencab uit trailer2. Een screencap van de cutscene heb ik nog niet.

med_gallery_58_107395.jpg

Klopt, heb ik ook gezien. Maar Trailer 2 was natuurlijk gemaakt toen het nog vollop in ontwikkeling was. Dan kan er nog vanalles verschuiven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...