Jump to content

Late Checkout

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je uiteindelijk op het dak van The Majestic gekomen bent, ga je het trappetje af en ga je naar een van de zijkanten van het dak. Daar is een lift die je (via handbediening :D:duh: ) naar beneden brengt. benden aangekomen zie je twee hekken. Neem het linker hek en klim er overheen. Missie geslaagd!

Ik hoop dat dit je een beetje geholpen heeft :D:tu:

Laterzz

Geplaatst:

Het zijn maar 2 sterren, dus ik zou zeggen: pak een auto, rijd naar het water en zwem uit de circel.

Geplaatst:

als je op het dak staat is er links volgens mijn een lift voor ramenwassers ga daar in naar onder.

en loop weg van het hotel. mission passed!

Geplaatst:

Lees dit niet als je Francis McReary zijn missies nog niet hebt gedaan of als je Kiki (LAWCHICK) niet kent:

Bel Francis/Kiki en kies de optie:"Clear Wanted" Bij Kiki werkt dit alleen onder de 3 sterren en Francis is niet altijd bereikbaar.[/font]

Geplaatst:
Lees dit niet als je Francis McReary zijn missies nog niet hebt gedaan of als je Kiki (LAWCHICK) niet kent:

Bel Francis/Kiki en kies de optie:"Clear Wanted" Bij Kiki werkt dit alleen onder de 3 sterren en Francis is niet altijd bereikbaar.[/font]

wat je hebt staan over kiki (in de spoiler) is niet waar want heb missie gedaan boven dat aantal sterren en ze deed het gewoon!

Geplaatst:

Hier geldt hetzelfde weer:

Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen, sorry dat ik verkeerd zei. Het is mij trouwens nooit gelukt om dat te doen want dan zegt ze bij mij altijd: Sorry, maar ik denk dat ze je echt moeten hebben.[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...