demanvangta Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik wil graag het spel 100% uitspelen.. ik denk alleen niet dat dit gaat lukken ik zit nu op 72 procent ongeveer maar wat kan ik nog doen om de laatste 28 te halen? wie heeft er ideëen? Ik heb nu 2 vriendinnen gehad.. ik heb de assasins missies uitgespeeld.. auto's voor brucie verzameld.. politiemissies gedaan ( 30 most wanted en 20 current crimes) maar wat kan ik nog meer doen?? wie heeft er ideëen ? Reageren
IronBullet Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Alle flying Rats zoeken en alle stunt jumps doen. Reageren
demanvangta Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Alle flying Rats zoeken en alle stunt jumps doen. ja oke maar waar kan ik die vinden .. ik heb nu pas 1 stunt jump en volgens my nog geen 1 flying rat ofsow gevonden Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Proberen alle Flying Rats te vermoorden. Alle Unique Stunt Jumps. Job's voor Little Jacob voltooien. Alles Auto's voor Brucie stelen. Meer komt er niet in me op Succes met het voltooien van 100 % .... P.s als je een tijdje wacht, komt er vanzelf op WikiGTA de 100 % Checklist... @ hierboven Hier kun je alle Flying Rats vinden... Swiggers Bewerkt: 11 mei 2008 door swiggers Reageren
demanvangta Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Proberen alle Flying Rats te vermoorden.Alle Unique Stunt Jumps. Job's voor Little Jacob voltooien. Alles Auto's voor Brucie stelen. Meer komt er niet in me op Succes met het voltooien van 100 % .... P.s als je een tijdje wacht, komt er vanzelf op WikiGTA de 100 % Checklist... @ hierboven Hier kun je alle Flying Rats vinden... Swiggers ja die missies voor jacob en brucie heb ik al gedaan maar die andere nog niet bedankt maar ik denk niet dat ik hem dat 100 procent uit heb dus als nog iemand ideëen heeft.. Reageren
gta dylan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) ook nog: je moet een volledig spelletje bowling winnen (10 beurten) je moet een pool game winnen je moet de hiscore van qub3d verbeten (of hoe heet dat spel) en je moet een spelletje darts winnen (dit komt allemaal van een site) Bewerkt: 11 mei 2008 door gta dylan Reageren
demanvangta Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ook nog:je moet een volledig spelletje bowling winnen (10 beurten) je moet een pool game winnen je moet de hiscore van qub3d verbeten (of hoe heet dat spel) en je moet een spelletje darts winnen (dit komt allemaal van een site) ja deze heb ik ook allemaal al ja .. nu ben ik op 75 procent Reageren
Jack-IV Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als je een 100% checklist wilt: http://www.thegtaplace.com/gta4/checklist.php Reageren
Nissan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Met Packie. Brucie en LJ moet je naar alle mogelijke uitgaansmogelijkheden gaan. Heb ik uit de Walktrough uit de MediaMarkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.