Jump to content

MTA Hulp

Je$$e

Recommended Posts

Download All Seeying Eye in de Gtagames downloaddatabase. Op google staat wel een tutorial. wachtwoord heb je niet voor alle servers nodig. In ASE kan je servers vinden met hun IP adressen.

Gtagames server:

Host: Mtaserver.info

Poort: 2003

Wachtwoord:

Verplaatst naar mta help.

Delen op andere websites

OOwke kom steeds verder maar als ik in ASE een server of host (hoe heet zo'n ding) heb geselecteerd en ik druk op connect staat er naar een paar seconde dit: Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec)

wa betekent dit?? (doet ie bij elke server die ik aanklik!!?

Je$$e

Delen op andere websites

OOwke kom steeds verder maar als ik in ASE een server of host (hoe heet zo'n ding) heb geselecteerd en ik druk op connect staat er naar een paar seconde dit: Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec)

wa betekent dit?? (doet ie bij elke server die ik aanklik!!?

Je$$e

Hier zijn verschillende redenen voor. Is alles goed geïnstalleerd ? Misschien zit de server wel vol.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

:blink: :huh: :unsure: ik heb nog nooit multi theft auto gespeeld dus ik ga hiernaar maar dat snapte ik niej egt goed dus dee ik multhitheftauto.com en daar geprobeerd maar moet je dan niet ergens lit van worden :blink: :huh: :unsure:

PLeaz DIt iZ Dringend

McLaren_F1_LM1.jpg

Delen op andere websites

Omg... :blink:

Zorg dat je Vice City hebt en download MTA gratis van www.mtavc.com of www.multitheftauto.com , vul een IP van een server in en spelen maar... Kan toch niet zo moeilijk zijn...

waar kan ik vice city downloaden dan??

Delen op andere websites

Omg...  :blink:

Zorg dat je Vice City hebt en download MTA gratis van www.mtavc.com of www.multitheftauto.com , vul een IP van een server in en spelen maar... Kan toch niet zo moeilijk zijn...

waar kan ik vice city downloaden dan??

Hier kan je hem kopen:

Gameorder

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...