Je$$e Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Heey, Ik heb een probleem. Hoe kan ik me aanmelden voor mta want ik heb geen IP of wachtwoord of dat soort spul. Hoe kan ik hier aan komen?? :unsure: Mzzls Je$$e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 nog nooit in multiplayer gespeeld :huh: ? ip bijvoorbeeld van gtagames server: 193.151.74.193 port: 2003 je nickname mag je kiezen,dus jesse of je$$e maakt niet uit en dan op "connect" drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Download All Seeying Eye in de Gtagames downloaddatabase. Op google staat wel een tutorial. wachtwoord heb je niet voor alle servers nodig. In ASE kan je servers vinden met hun IP adressen. Gtagames server: Host: Mtaserver.info Poort: 2003 Wachtwoord: Verplaatst naar mta help. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Je$$e Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 OOwke kom steeds verder maar als ik in ASE een server of host (hoe heet zo'n ding) heb geselecteerd en ik druk op connect staat er naar een paar seconde dit: Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) wa betekent dit?? (doet ie bij elke server die ik aanklik!!? Je$$e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 OOwke kom steeds verder maar als ik in ASE een server of host (hoe heet zo'n ding) heb geselecteerd en ik druk op connect staat er naar een paar seconde dit: Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec)wa betekent dit?? (doet ie bij elke server die ik aanklik!!? Je$$e Hier zijn verschillende redenen voor. Is alles goed geïnstalleerd ? Misschien zit de server wel vol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Als de server vol zit zegt ie: Server is too busy of Server is full.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Als de server vol zit zegt ie:Server is too busy of Server is full.. Oja, das waar. De server kan ook offline zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Gewoon connecten met onze server op 193.151.74.193 op poort 2003 Lekker stunten enzo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 :blink: :huh: :unsure: ik heb nog nooit multi theft auto gespeeld dus ik ga hiernaar maar dat snapte ik niej egt goed dus dee ik multhitheftauto.com en daar geprobeerd maar moet je dan niet ergens lit van worden :blink: :huh: :unsure: PLeaz DIt iZ Dringend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Kan je wat duidelijker typen ik snap je van geen kant. Je hoeft nergens lid van te worden bij Multithefauto.com http://www.mtavc.com/mta05/download.php Anders open je volgende keer even een nieuwe topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Bij mijn gaf hij ook die Delay fout aan, toen ik het later weer probeerde deed hij het weer gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Omg... :blink: Zorg dat je Vice City hebt en download MTA gratis van www.mtavc.com of www.multitheftauto.com , vul een IP van een server in en spelen maar... Kan toch niet zo moeilijk zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Omg... :blink: Zorg dat je Vice City hebt en download MTA gratis van www.mtavc.com of www.multitheftauto.com , vul een IP van een server in en spelen maar... Kan toch niet zo moeilijk zijn... waar kan ik vice city downloaden dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Omg... :blink: Zorg dat je Vice City hebt en download MTA gratis van www.mtavc.com of www.multitheftauto.com , vul een IP van een server in en spelen maar... Kan toch niet zo moeilijk zijn... waar kan ik vice city downloaden dan?? Hier kan je hem kopen: Gameorder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 waar kan ik vice city downloaden dan?? Downloaden is verboden, gewoon netjes kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.