Jump to content

Bij wie doet het rangsysteem het WEL (ps3)

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij mij deed hij het alleen gisteren eventjes nu ist weer net zo K*T als daarvoor kan alweer niet lvlen

Geplaatst:
Bij mij doet die het gewoon perfect sinds de Patch.

Patch was niet voor de ranking, was voor de disconnects toch ?

Vanaf maandag deed die het bij mij , ben nu 100.000dollar verwijderd van Rang 6.

Ik ben blij dat ze al mijn voordien verdiende punten hebben opgeteld !

Geplaatst:

In het begin werd mijn rank elke dag zo wat weer reset tot 0. De laatste tijd niet meer maar gister opeens weer wel. Ik baal hier echt van en ik vind dat Rockstar er echt snel wat aan moet doen.

Geplaatst:
volgens mij doet hij het ook goed

heb nu iets van 50.000 $ :D

Dat dacht ik van de week ook maar eergister bleek dat niet zo te zijn: mijn rank was weer 0. :N

Geplaatst:

Hij doet het gwn denk ik. Ik krijg alleen af en toe de melding: '' The connection to one or more players has been lost, returning to singleplayer. press X'' Maar de ranking klopt denk ik wel.

Geplaatst:
Hij doet het gwn denk ik. Ik krijg alleen af en toe de melding: '' The connection to one or more players has been lost, returning to singleplayer. press X'' Maar de ranking klopt denk ik wel.

Nou bij mij dus niet. Gister was ik weer rank 0 en toen had ik een paar games gespeeld zodat ik geleveled was tot rank 1. Vandaag wilde ik weer verder maar zag ik dat ik opnieuw rank 0 was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...