Jump to content

De gouden kooi finale

Wie wint de gouden kooi?  

41 leden hebben gestemd

1. 1. finale

• Jaap
      29
    • Amanda
      0
    • Brian
      5
    • Huub
      2
    • Claire
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

De gouden kooi finale

Op 22 Mei is er een grote finale van 'De gouden kooi'

Wie denk jij dat er gaat winnen?

Ik verwacht dat Brian wint, hij staat het sterkst. :clown:

de_gouden_kooi_3.jpg

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

7

• NigelSlangen

5

• 1974

3

• Jay;

2

Geplaatst:

Werkelijk één van de ergste programma's van de Nederlandse televisie. Maar goed, als hun daar willen leven moeten hun het weten hé.

Desondanks ken ik al die gasten wel, ik denk dat Huub gaat winnen maar ik heb liever Jaap.

Geplaatst:
Ik stem voor Jaap, maar Huub gaat winnen ;).

Degene met de grootste mond gaat natuurlijk winnen. Daarom vind ik het ook zo'n afschuwelijk programma. Misschien wel leuk al die knokpartijtjes, maar dat ze hier hun geld aan uitgeven daar in Hilversum... Schandalig :duh:

Ik verwacht dat Jaap gaat winnen. Dat is de lelijkste, de dikste en de Domste. En daar deden we het bij de Gouden kooi tenslotten om toch :Y^_^

Geplaatst:
Werkelijk één van de ergste programma's van de Nederlandse televisie. Maar goed, als hun daar willen leven moeten hun het weten hé.

Desondanks ken ik al die gasten wel, ik denk dat Huub gaat winnen maar ik heb liever Jaap.

Dat ben ik helemaal met je eens, Jay; wat is er nou leuk aan om naar andermans leven te kijken? Zoek lekker zelf een leven! Ik heb wel eens een bewoner bij Jensen! gezien, geen fijn type, leek me :7

Geplaatst:

Claire heeft de kooi vrijwillig verlaten, ze gaat naar huis met een koffer van 25.000 euro. :Y

Geplaatst:

Hoop Jaap maar verwacht Brian, alhoewel Jaap wel een voorsprong van 11 punten heeft t.o.v. Brian..

Trouwens als je de gouden kooi niets vindt dan kijk je toch gewoon niet? :puh:

Geplaatst:

Ik ben het wel met je eens, maar ik denk toch dat Jaap potentie heeft om te winnen :)

Geplaatst:

Dat huis gun ik graag iemand...

... Behalve alle mensen die meegedaan hebben aan de Gouden Kooi. Ze mogen wat mij betreft gewoon allemaal wel deaud. (Met name die Terror Jaap)

Geplaatst:
Claire heeft de kooi vrijwillig verlaten, ze gaat naar huis met een koffer van 25.000 euro. :Y

En als ze dat niet had gedaan, zou Huub de villa moeten verlaten. :)

Geplaatst:
Dat huis gun ik graag iemand...

... Behalve alle mensen die meegedaan hebben aan de Gouden Kooi. Ze mogen wat mij betreft gewoon allemaal wel deaud. (Met name die Terror Jaap)

Sluit ik me 100% bij aan. Dom programma, kijk het ook niet. Ooit klein stukje gezien (ook bij Jensen) en kon direct geen enkel persoon uitstaan. Ik gun het niemand van die deelnemers.
Geplaatst:

Mij maakt het helemaal niks uit. Het is gewoon een nutteloos progamma. Gewoon stom naar wat gescheld en wat knokpartijtjes kijken, en het i sook nog allemaal ingepland. Allemaal neppe zooi dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...