Jump to content

De gouden kooi finale

Wie wint de gouden kooi?  

41 leden hebben gestemd

1. 1. finale

• Jaap
      29
    • Amanda
      0
    • Brian
      5
    • Huub
      2
    • Claire
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop dat mijn grote favoriet Jaap het gaat winnen! Hij is de enigste die het allemaal niet zo seriues neemt. Die Brian denkt dat hij slimmer is dan hij werkelijk is. Huub heeft een té grote bek en over Amanda maak ik me mond niet vuil ^_^

Dus als iemand anders behalve Jaap zou winnen is dat toch ''focking niet normaal''

terror_jaap.jpg

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

7

• NigelSlangen

5

• 1974

3

• Jay;

2

Geplaatst:
Mij maakt het helemaal niks uit. Het is gewoon een nutteloos progamma. Gewoon stom naar wat gescheld en wat knokpartijtjes kijken, en het i sook nog allemaal ingepland. Allemaal neppe zooi dus.

Ja, jij weet er natuurlijk alles vanaf want jij bent een insider van RTL.

Ik vrees Brian maar ik gun het die knuppel niet. Heb liever Jaap! of Huub dan

Geplaatst:

Wat me opvalt is dat hier iedereen op Jaap stemt maar Brian op de eerst plek staat... Alhoewel het niet veel scheeld :puh:

Geplaatst:

Nou gelukkig dat die jaap gewonnen heeft. ^_^

Want de rest daar zou ik het liefst een auto jatten en erover heen rijden net .

zo over het trottoir plat

Die bolle Jaap gun ik het wel.

Geplaatst:
Nou gelukkig dat die jaap gewonnen heeft. ^_^

Want de rest daar zou ik het liefst een auto jatten en erover heen rijden net .

zo over het trottoir plat

Die bolle Jaap gun ik het wel.

:N:cry::-( ik niet ik was voorHUUB![/font]!

Geplaatst:

Mooi dat hij uit het stelletje randdebielen heeft gewonnen.

De gouden kooi II: Of er een Gouden kooi II komt is nog niet zeker. Er ligt een plan klaar maar of het financieel mogelijk is moet nog onderzocht worden, ik houd het nog even voor mezelf. Aldus John de Mol.

Geplaatst: (bewerkt)

De gouden kooi II: Of er een Gouden kooi II komt is nog niet zeker. Er ligt een plan klaar maar of het financieel mogelijk is moet nog onderzocht worden, ik houd het nog even voor mezelf. Aldus John de Mol.

:N JAMMER dat HiJ wint!

p.s ik gun het iedereen maar hij was niet mijn favoriet :cya:

Bewerkt: door NigelSlangen
Geplaatst:

NigelSlangen, waarom zeg jij na elke post dat je het jammer vind en voor Huub was/bent? Na één keer is het wel genoeg hoor :7 . Maar hoe dan ook, ik ben erg blij dat Terror heeft gewonnen. Hij was de enigste (na mijn idee) die het 'spelletje' niet zo serieus nam. Als iedereen op elkaar aan het bekken was liep hij er tussen te grinikken onder het mom van; 2 honden vechten om een been, de derde gaat er mee heen. En hij had het nog gelijk ook! Maar nu hoor ik net weer dat Jaap en Huub een reality-soap willen beginnen. Dat is weer een beetje jammer. Jaap moet gewoon lekker met zijn 1,3 miljoen naar de Gouden Kooi II kijken. ^_^

Geplaatst:

Dat heb ik ->HIER<-- al bekend gemaakt. 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...