Jump to content

De gouden kooi finale

Wie wint de gouden kooi?  

41 leden hebben gestemd

1. 1. finale

• Jaap
      29
    • Amanda
      0
    • Brian
      5
    • Huub
      2
    • Claire
      3

Recommended Posts

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

7

• NigelSlangen

5

• 1974

3

• Jay;

2

Geplaatst:

Nou goed doel :7

stichting jaap zei hij.

Dat ie maar een ps3 en gta

en een mega grote bigscreen tv gaat kopen.

Geplaatst:

Jaap of Huub had ook wel moeten winnen...zij hebben actie ondernomen en het spel leuk gemaakt. Door hun ging je het kijken. Wat hebben Brian en Amanda nou gedaan? Zij hebben/hadden elkaar en hebben verder niks ondernomen!

Geplaatst:
Wat zal jaap met 1,3miljoen gaan doen :*D:puh: Maar terecht jaap was de man! :bier:

De helft schenkt ie aan een goed doel.

Nou dat is verleden tijd,want op teletekst stond wat hij gezegd heeft toen hij zijn geld kreeg het geld gaat niet naar stichting AAP maar naar JAAP.[/font]conclusie met muslie:Hij is een kloot hommel :ch::ch: .
Geplaatst:
Wat zal jaap met 1,3miljoen gaan doen :*D:puh: Maar terecht jaap was de man! :bier:

Nou dat is verleden tijd,want op teletekst stond wat hij gezegd heeft toen hij zijn geld kreeg het geld gaat niet naar stichting AAP maar naar JAAP.[/font]conclusie met muslie:Hij is een kloot hommel :ch::ch: .

Nee, mooi slim van Jaap, ik had hetzelfde gedaan! _O_

Geplaatst:

Ja maar dat ben jij he.Ik had het anders wel aan een stichting gegeven,niet alles natuurlijk maar wel meer dan de helft.
Geplaatst:

mijn eerste keuze ging naar huub en mijn tweede keuze was jaap dus zo erg was het voor mij niet!

Geplaatst:

Ja maar dat ben jij he.Ik had het anders wel aan een stichting gegeven,niet alles natuurlijk maar wel meer dan de helft.

Je praat nu wel braafjes maar k weet zcker dat niemand 500.000 euro die hij verdient heeft aan een stichting zou geven tenzij je echt getikt bent. Die jaap ie leip ouwe geen grap hij heeft ze allemaal voor de gek gehouden./

Geplaatst:

Je praat nu wel braafjes maar k weet zcker dat niemand 500.000 euro die hij verdient heeft aan een stichting zou geven tenzij je echt getikt bent. Die jaap ie leip ouwe geen grap hij heeft ze allemaal voor de gek gehouden./

He het spijt me,maar elk mens is weer anders dat kun je zien de een doet hetr wel de een doet het niet .
Geplaatst:
Ik verwacht dat Jaap gaat winnen. Dat is de lelijkste, de dikste en de Domste. En daar deden we het bij de Gouden kooi tenslotten om toch :Y^_^

Hij had een IQ-score van 123 gehaald bij de IQ Test voor bekende Nederlanders, aardig hoog dus. Dat neemt niet weg dat het een kansloos programma blijft met idioten waar ik altijd graag naar keek ^_^.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...