ChristiaanGTA Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Even snel een signature gemaakt. Heb de effecten die ik gebruik zelf gevonden en vindt ze eerlijk gezegd best mooi. Comments & Rates, graag! Reageren
M4X Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Nice dude, erg mooie kleurtjes en een simpele tekst. Door het uitfade effect is de render prima ingeblend, en de border past ook goed bij de signature. Een paar kleine minpuntjes vind ik het iets te scherpe hoofd van Xavi Hernandez, en de oranje brush rechtsoderin die ik er niet goed bij vind passen. ook dat effect helemaal links vind ik niet goed bij de rustige signature passen, ik denk dat je dat beter kan weglaten. Daarnaast weet ik niet wat dat witte vormpje, links van het Nike logo op het Barcelona shirt moet voorstellen, maar dat kan je in ieder geval beter weglaten. 85% Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 'Dat witte' is een logo'tje op het shirt van de Spaanse Voetbalbond. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Lettertype: 8,66666666666667 Plaatsing: 10 Face: 8 Kleur: 8 Render: 8,66666666666667 Plaatsing: 10 Mooiheid: 7 Ingeblend: 9 Border: 10 Stijl: 10 Dikte: 10 Kleur: 8 Stijl: 8 Verdeling: 8 Achtergrond: 8 Effecten: 8 Overige: 8 Bonuspunten: Commentaar: Hele mooie sig, de kleuren passen goed bij de render, de tekst past goed in het het geheel. De render is op een paar punten iets te scherp, zoals bij het hoofd, een aantal stukken van het shirt (Barcelona logo o.a.) Ook bij de effecten zie ik een minpuntje, daarmee bedoel ik die strepen, die had je onder het ''plaatje herhalen effect'' moeten zetten, in ieder geval had je hem uit moeten gummen. De achtergrond is verder een beetje leeg, maar de tekst vult dat weer op. Verder prima sig. Tips: Het hoofd minder verscherpen, en die strepen beter wegwerken in de achter grond, verder niets op aan te merken. TOTAAL: 8,476191 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind dit een erg mooie sig! De 'Verdubbeling´ van Xavi hebben een erg mooi effect,en ook de achtergrond is mooi.. De kleuren die heb je goed uitgekozen. De tekst is ook mooi geplaatst,en de lettertype is ook erg mooi! 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.