Jump to content

Niko verliest steeds zijn muts

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij mij heeft Niko nu een hele foute russische sneeuwmuts op, maar deze verliest hij steeds (als ik geramd wordt door een auto bijvoorbeeld). Weet iemand een maniertje om die muts op zijn hoofd te laten zitten, of weer op te zetten als hij eraf valt? thx

Geplaatst:

Ja dat klopt, maar volgens mij is het enigste wat je eraan kan doen proberen niet te worden overreden. En ja, als je hem er weer op wilt moet je terug naar de winkel. Helaas. ;)

Geplaatst:

Tsja, als je bijvoorbeeld valt, is het logisch dat je muts van je hoofd af gaat, dit is juist realistisch. Dit is ook zo met een zonnebril. Als je geschept wordt door een auto, dan verlies je je zonnebril, het zelfde bij de muts. Ik vind het juist wel leuk. Dat maakt het spel realistisch. Probeer dus netjes te rijden, en niet overal tegen aan knallen :puh:

Geplaatst:
Tsja, als je bijvoorbeeld valt, is het logisch dat je muts van je hoofd af gaat, dit is juist realistisch. Dit is ook zo met een zonnebril. Als je geschept wordt door een auto, dan verlies je je zonnebril, het zelfde bij de muts. Ik vind het juist wel leuk. Dat maakt het spel realistisch. Probeer dus netjes te rijden, en niet overal tegen aan knallen :puh:

Ik had een zonnebril en die was opeens weg, ik heb de hele tijd gezocht maar je :7

Kan je dan ook naar je kledingkast gaan voor hem weer op te doen?

Geplaatst:

Dat het realistisch is dat de muts afvalt als je geramt wordt is natuurlijk waar, maar dan had ik ook graag gezien dat je je muts weer kon oppakken :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...