Jericho Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik had lang geleden eens een MTA account aangemaakt omdat ik van plan was GTA: SA op de pc te kopen. Dit is er uiteindelijk nooit van gekomen maar nu heb ik hem wel. Nu speel ik dus SA-MP maar ik zou graag MTA ook eens willen proberen. Toen ik wou inloggen met mijn nieuw gemaakt account stond er dat er op deze computer al een ander account was. Ik weet de Username + Email die ik daarvoor gebruikt heb nietmeer, kan ik nu nooit MTA spelen? Reageren
Wrieh Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik had lang geleden eens een MTA account aangemaakt omdat ik van plan was GTA: SA op de pc te kopen. Dit is er uiteindelijk nooit van gekomen maar nu heb ik hem wel. Nu speel ik dus SA-MP maar ik zou graag MTA ook eens willen proberen. Toen ik wou inloggen met mijn nieuw gemaakt account stond er dat er op deze computer al een ander account was. Ik weet de Username + Email die ik daarvoor gebruikt heb nietmeer, kan ik nu nooit MTA spelen? MTA DM verijst Registratie Als je MTA Race wil spelen zou je gewoon op cancel kunnen drukken of iets in de richting van niet registreren, Overigs zou je bij MTA DM, Een ander e-mail kunnen invullen ik Dacht dat dit wel werkte, Want ik heb ook een stuk of 3 accounts, Overigs zou ik wel MTA Race aanraden omdat MTA DM geen succes is, Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) <--- bericht weg ---> Bewerkt: 14 mei 2008 door Simbad De Zeeman Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) En waarom is MTA:DM geen succes? Alles is eraan beter, zelfs het racen is leuker. Er mist alleen een map editor, en een duidelijke race converter. Ik zou niet voor MTA:Race gaan, want binnenkort gaat ASE zijn server uitgooien wat betekend dat de mta:race server lijst down zal zijn (die is afhankelijk van ASE) + MTA:Race is verouderd (oude code) MTA:DM is splinter nieuw (wel in ontwikkeling nog) maar racen in mta:dm vind ik veeeel beter geworden! (hapert veel minder) Tja het deathmatch gedeelte is nog beetje aan de brakke kant van mta:dm, maar het gaat hier over racen en dat werkt perfect! ik speelde eergisteren in een race server. ik heb me daar een uur vermaakt (ik speel normaal nooit zo lang) Bewerkt: 14 mei 2008 door Simbad De Zeeman Reageren
Wrieh Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 En waarom is MTA:DM geen succes? Alles is eraan beter, zelfs het racen is leuker.Er mist alleen een map editor, en een duidelijke race converter. Ik zou niet voor MTA:Race gaan, want binnenkort gaat ASE zijn server uitgooien wat betekend dat de mta:race server lijst down zal zijn (die is afhankelijk van ASE) + MTA:Race is verouderd (oude code) MTA:DM is splinter nieuw (wel in ontwikkeling nog) maar racen in mta:dm vind ik veeeel beter geworden! (hapert veel minder) Tja het deathmatch gedeelte is nog beetje aan de brakke kant van mta:dm, maar het gaat hier over racen en dat werkt perfect! ik speelde eergisteren in een race server. ik heb me daar een uur vermaakt (ik speel normaal nooit zo lang) MTA Race heeft zoiezo meer servers als MTA DM, Maar SA:MP is toch echt de koning xD 1000 server >_> Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Maar MTA:SA DM werkt het beste. en verdient het beste! alleen jammer dat het nog niet groot is. Hopen dat DP3 daar verandering in zal brengen. En de ontwikkeling van sa-mp is dood. (tenminste als kyeman niet weer terug komt uit zn hoekje waar hij afgelopen dagen heeft gehuild) Reageren
Wrieh Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 En ze gaan zeker de ASE er niet uitgooien Want de MTA Voor GTA 3 Werkt ook nog steeds, Reageren
Simbad De Zeeman Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Oh en probeer nu nog is dan? Reageren
Wrieh Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Oh en probeer nu nog is dan? Gedaan xD De ase voor race is weer online op v1.1.2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.