Jump to content

Skip jij cutscenes?


Jericho

Cutscenes  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Skip jij cutscenes?

    • Ja
      12
    • Nee
      44
    • Alleen als ik ze gezien heb
      63


Recommended Posts

Als je alle cutscénes skipt dan weet je eigenlijks zelf helemaal niet het verhaal tenzij je het op WikiGTA leest. Ik skip ze niet tenzij ik de missie niet heb gehaald en overnieuw moet doen want dat heb ik de cutscéne al gezien immers.

Edit:Ik heb bij SA en IV nog nooit cutscénes echt geskipt dat deed ik alleen bij VC toen ik hem kreeg omdat ik toen nog geen bal van engels snapte.

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger skipte ik ze ook altijd, toen ik nog maar 11 jaar was. Nu skip ik ze niet omdat ik ook het verhaal wil weten, vroeger niet. Ik heb trouwens de optie van "Alleen als ik ze gezien heb erbij" gezet.

Bewerkt: door Jericho
Link to comment
Delen op andere websites

Hell no, die cutscenes is een van de redenen wat de game voor mij zo schitterend maakt. Ik vind die cutscenes echt geweldig, vooral om te zien hoe Niko's karakter zich ontwikkeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik klik ze nooit weg. En als ik ze per ongeluk toch wegklik dan start ik me savegame gwn opnieuw op om de cutscene opnieuw te bekijken :puh:. De humor van GTA zit hem in de cutscenes.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...