Jump to content

Stevie

oldschool

Recommended Posts

Ik heb story line al uitgespeeld en zit nu op 70% of zo maar ik heb nog nooit iets van stevie gehoord, hoe moet ik die unlocken? Moet ik dan eerst die races van Bruce hebben gedaan?

Delen op andere websites

Als je naar de in-game kaart ben en je beweegt met dat grote kruisje in het midden kun je ergens zien hoe die plek heet.

Weetje hoe globaal dat is... die geeft alleen beetje de wijken enzo aan...

Delen op andere websites

Ik zit nu bij de 2e auto die ik moet zoeken maar kan hem niet vinden -.-

Dit staat er in de sms:

"Get to the old BurgerShot near the Hunington St Station. This Manana is usually parked behind it."

Nu heb ik overal rond het station gekeken en bij de dichtstbijzijnde burgershot. Maar kan hem nergens vinden. Weet iemand waar dat ding staat?

Delen op andere websites

Dit staat er in de sms:

"Get to the old BurgerShot near the Hunington St Station. This Manana is usually parked behind it."

Nu heb ik overal rond het station gekeken en bij de dichtstbijzijnde burgershot. Maar kan hem nergens vinden. Weet iemand waar dat ding staat?

Misschien moeten we maar een topic maken met waar de auto's van stevie staan... want op die kaart die ik erbij kreeg kan ik het ook niet vinden...

Delen op andere websites

Dit staat er in de sms:

Laatmaar, heb hem al gevonden -.-

Delen op andere websites

Dit staat er in de sms:

waar staat die df8-90 ik kan hem egt niet vinde:P

Delen op andere websites

Dit staat er in de sms:

waar staat die df8-90 ik kan hem egt niet vinde:P

ik heb hetzelfde, kan hem gewoon niet vinden, hij hoort op de Carpark onder het station te staan, maar hij staat er bij mij gewoon niet. heb ook al een beetje rondgelopen in de buurt maar telkens als ik er kom staat er gewoon niks, en ik neem aan dat de Carpark dat donkere 'pleintje met parkeervakken' recht onder 't station is... als iemand meer weet over deze auto zeg het dan , 't kan ook zijn dat ik een bug heb dat hij gewoon niet spawned ofzo :?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...