oldschool Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Ik heb story line al uitgespeeld en zit nu op 70% of zo maar ik heb nog nooit iets van stevie gehoord, hoe moet ik die unlocken? Moet ik dan eerst die races van Bruce hebben gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jack-IV Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Nee, je moet gewoon eens je mails checken. Dan zal je zien dat Stevie je een locatie geeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Correctie, hij SMS't je met de locatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oldschool Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Correctie, hij SMS't je met de locatie. Dan zal ik zo eens al m'n sms'jes doornemen want heb hem dan waarschijnlijk gemist. Thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Idd na de missies van Brucie krijg je SMS'jes van Stevie, mails krijg je van Brucie zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oldschool Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Heb net berichten doorgenomen stond inderdaad 1 in van stevie, moet een auto ophalen bij amusement park, een DF8-90. Weet iemand ook waar dat is:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Als je naar de in-game kaart ben en je beweegt met dat grote kruisje in het midden kun je ergens zien hoe die plek heet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oldschool Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Als je naar de in-game kaart ben en je beweegt met dat grote kruisje in het midden kun je ergens zien hoe die plek heet. Weetje hoe globaal dat is... die geeft alleen beetje de wijken enzo aan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Misschien nog op de kaart die in de hoes zit anders weet ik het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Ik zit nu bij de 2e auto die ik moet zoeken maar kan hem niet vinden -.- Dit staat er in de sms: "Get to the old BurgerShot near the Hunington St Station. This Manana is usually parked behind it." Nu heb ik overal rond het station gekeken en bij de dichtstbijzijnde burgershot. Maar kan hem nergens vinden. Weet iemand waar dat ding staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oldschool Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Ik zit nu bij de 2e auto die ik moet zoeken maar kan hem niet vinden -.-Dit staat er in de sms: "Get to the old BurgerShot near the Hunington St Station. This Manana is usually parked behind it." Nu heb ik overal rond het station gekeken en bij de dichtstbijzijnde burgershot. Maar kan hem nergens vinden. Weet iemand waar dat ding staat? Misschien moeten we maar een topic maken met waar de auto's van stevie staan... want op die kaart die ik erbij kreeg kan ik het ook niet vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Ik zit nu bij de 2e auto die ik moet zoeken maar kan hem niet vinden -.-Dit staat er in de sms: "Get to the old BurgerShot near the Hunington St Station. This Manana is usually parked behind it." Nu heb ik overal rond het station gekeken en bij de dichtstbijzijnde burgershot. Maar kan hem nergens vinden. Weet iemand waar dat ding staat? Laatmaar, heb hem al gevonden -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Hilgen Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik zit nu bij de 2e auto die ik moet zoeken maar kan hem niet vinden -.-Dit staat er in de sms: "Get to the old BurgerShot near the Hunington St Station. This Manana is usually parked behind it." Nu heb ik overal rond het station gekeken en bij de dichtstbijzijnde burgershot. Maar kan hem nergens vinden. Weet iemand waar dat ding staat? waar staat die df8-90 ik kan hem egt niet vinde:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Normaal gezien zou deze auto hier moeten staan. Mocht deze er niet staan, dan kan je best eens een toertje rond lopen, en dan terug komen. Bron: BradyGames Strategy Guide Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik zit nu bij de 2e auto die ik moet zoeken maar kan hem niet vinden -.-Dit staat er in de sms: "Get to the old BurgerShot near the Hunington St Station. This Manana is usually parked behind it." Nu heb ik overal rond het station gekeken en bij de dichtstbijzijnde burgershot. Maar kan hem nergens vinden. Weet iemand waar dat ding staat? waar staat die df8-90 ik kan hem egt niet vinde:P ik heb hetzelfde, kan hem gewoon niet vinden, hij hoort op de Carpark onder het station te staan, maar hij staat er bij mij gewoon niet. heb ook al een beetje rondgelopen in de buurt maar telkens als ik er kom staat er gewoon niks, en ik neem aan dat de Carpark dat donkere 'pleintje met parkeervakken' recht onder 't station is... als iemand meer weet over deze auto zeg het dan , 't kan ook zijn dat ik een bug heb dat hij gewoon niet spawned ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.