Jump to content

Easter Egg gevonden!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb toch nog een EE gevonden:

Michelle Cannes op bikini in SaveHouse!

Screen:

13ymr5x.jpg

:*D

Het is in deze savehouse.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Wat is de Easter Egg aan dat? Het is nog niet eens een verwijzing :7. Een Easter Egg is meestal een grappige verwijzing naar iets in het echte leven, en dat is dit niet.

Geplaatst:

Maar dan is een foto van Kathie Zan in een Savehouse toch ook geen EE?

Geplaatst:

Goh, mooi gevonden! :tu:

Dat er nu nog steeds Easter Eggs gevonden worden :Y

Geplaatst:

Het spel is inmiddels al 3,5 jaar uit, dus het lijkt me nog onlogish dat je nu nog een easter egg vindt.

Geplaatst:

Een spel zo groot als GTA San Andreas? Hmm.. Who Knows ^_^ Never Underestimate Rockstar :puh:

Geplaatst:

Er was een poosje terug ook een foto van Millie Perkins gevonden in het Johnson House, maar dat is nooit een officiële Eeaster Egg geworden. Nu is er dus weer een foto van Michelle, maar ik denk niet dat dit ook een Easter Egg is. Mede dankzij de 'regels' die Galiorix hierboven al heeft gemeld. :Y

Geplaatst:

Dat zijn grapjes/verwijzingen die door de makers in het spel zijn gemaakt.

Geplaatst:
Dat zijn grapjes/verwijzingen die door de makers in het spel zijn gemaakt.

bedankt

Geplaatst:

Strikt gezien zou dat Victim plaatje op het prikbord dan ook een verwijzing naar Victim moeten zijn, of niet? Ik zou het wel erg kort door de bocht vinden om dat dan ook een verwijzing te noemen. De foto van een vriendin op het prikbord is in mijn ogen dus ook geen Easter Egg, noch een verwijzing, maar eerder een stukje realiteit.

Het overigens lastig om aan te geven wat wél een verwijzing is en wat niet. Die grens is heel vaag en eigenlijk verschillen wat dat betreft de meningen per persoon.

Topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...