ken9 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) EA leent 1 miljard dollar voor overname Take 2 Nieuws | 11 mei 2008 - Electronic Arts heeft bij de Morgan Stanley investments-bank te New York één miljard dollar geleend voor de overname van Take Two. Dit is bekend gemaakt door de SEC, de Amerikaanse overheidsinstatie die toeziet op economische zaken en aandelen. Volgens Electronic Arts' Jeff Brown is er echter geen nieuws te melden. De lening van één miljard dollar is niets bijzonders, aldus Brown. Electronic Arts aast al een tijdje op Take Two. Take Two is het moederbedrijf van Rockstar Games en 2K Games. Rockstar's Grand Theft Auto is natuurlijk de grootste trekpleister, maar ook directe concurrent 2K Games met haar NBA en NHL-sporttitels is zeer aantrekkelijk voor EA. De top van Take Two en de aandeelhouders werken EA echter tegen. Zou het met deze extra zak geld van één miljard dollar wel lukken om Take Two over te nemen? bron: deze site Bewerkt: 11 mei 2008 door ken9 Reageren
Hackman Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als GTA daar maar niet onder lijdt vind ik het best! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als EA het koopt, dan wordt het niks. Die gasten willen alleen maar geld verdienen. De meeste games die EA maakt, is snel afgeraffeld zonder kwaliteit. En ik denk ook nog eens dan T2, het aanbod afslaat. Dit is mijn mening Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als EA het koopt, dan wordt het niks. Die gasten willen alleen maar geld verdienen. De meeste games die EA maakt, is snel afgeraffeld zonder kwaliteit. En ik denk ook nog eens dan T2, het aanbod afslaat.Dit is mijn mening Natuurlijk gaat lekker veel geld voor goede games. Ik hoop zelf niet dat take2 naar EA gaat. Dat gaat denk ik ten koste van de kwaliteit. Kan Rockstar trouwens niet gewoon een andere uitgever nemen als take 2 wordt overgekocht? Reageren
diamond Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 nou we het hebben over EA ze hebben nu ook de serie medal of honor sinds ze die hebben is voor mij de lol er helaas ook al af Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Als EA het koopt, dan wordt het niks. Die gasten willen alleen maar geld verdienen. De meeste games die EA maakt, is snel afgeraffeld zonder kwaliteit. En ik denk ook nog eens dan T2, het aanbod afslaat.Dit is mijn mening Natuurlijk gaat lekker veel geld voor goede games. Ik hoop zelf niet dat take2 naar EA gaat. Dat gaat denk ik ten koste van de kwaliteit. Kan Rockstar trouwens niet gewoon een andere uitgever nemen als take 2 wordt overgekocht? Nee, Rockstar is een dochterbedrijf van Take2. Reageren
Piccolo Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 jah medal of honer hebben ze ook al verneukt Reageren
diamond Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 jah medal of honer hebben ze ook al verneukt ja idd Reageren
BeForce Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Take2 kan en mag zich niet zo gemakkelijk laten overnemen Reageren
FerryN Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 jah medal of honer hebben ze ook al verneukt ja idd NFS Serie is ook al afgeraggeld(Vind ik). Je kunt beter afvragen waarom elk spel van EA niet gewoon in de budgetbak ligt, aangezien kwaliteit en en origineliteid(Of hoe je het ook schrijft) ver te zoeken is. Ieder spel lijkt gewoon op elkaar. En EA Games Take Two gaat overnemen, zwaai dan maar dag naar een fatsoenlijke GTA. Want dan word ook deze serie de dupe van een flinke afraggeling. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Ze houden echt niet op. 1 miljard dat is echt super veel maar dat verdienen ze zo die 1 miljard dus ze moeten gewoon bij zichzelf blijfen en niet verkopen. Is er niet iets van een verbod ofzo die Take 2 of Rockstar kan aanvragen ofzo voor EA dat ze niet meer mogen bieden word er nu ziek van dalijk bieden ze 5 miljard en is GTA kapot. dan kunnen we over 5 maanden een nieuwe GTA verwachten GTA uitbreidings paket 1. Sinds NFS Underground 2 vind ik NFS echt zeer slecht geworden ik vind deel 2 nog de beste. En NHL en NBA van 2K games vind ik niet zo goed ik speel alleen NBA Live. Bewerkt: 11 mei 2008 door Dwayne Forge Reageren
Nissan Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 EA staat erom bekend Games af te raffelen en Grand Theft Auto spellen staan wereld wijt in de top 10 van beste spellen. Dus Take Two mag zich echt niet laten overnemen. Ze verdienen aan ieder GTA spel sowieso meer Reageren
js007 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik vind dat eagames nog goede games maakt maar als zij 2t aan kopen dan zullen zij het geld begeren en R* zal gta verder ontwikkelen. Reageren
bolie Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Take 2 verdient aan GTA 600 miljoen dollar. En mischien nog wel meer dus ze denken heus wel na wat ze doen Reageren
dynastus Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 jah medal of honer hebben ze ook al verneukt ja idd NFS Serie is ook al afgeraggeld(Vind ik). Je kunt beter afvragen waarom elk spel van EA niet gewoon in de budgetbak ligt, aangezien kwaliteit en en origineliteid(Of hoe je het ook schrijft) ver te zoeken is. Ieder spel lijkt gewoon op elkaar. En EA Games Take Two gaat overnemen, zwaai dan maar dag naar een fatsoenlijke GTA. Want dan word ook deze serie de dupe van een flinke afraggeling. Dan word het dag GTA hallow THQ met saints row. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.