danielb Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 de sultan RS natuurlijk! geweldige bak Reageren
Swiggers Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Ik ben al vanaf het begin ( Vice City ) fan van de Sentinel, en nu is het weer verdomd goed gemaakt. De Sentinel in GTA IV is duidelijk gebasseerd op een BMW. Dit is dus mijn 'Favoriete' auto. Ook ben ik erge fan van de Turismo ( Sinds GTA IV ) Swiggers Bewerkt: 30 augustus 2008 door DSgregor Reageren
Niko<3Kiki Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Sultan RS,Waarom? Nou hierom: De snelheid + Acceleratie, Bodykit + Spoiler en soms de WRX Scoop, De Uitlaat en soms de vlammetjes die eruit schieten, En het beste nog, de Turbo met Afblaasventiel Greetz Waaar kan je die krijgen die Sultan RS? Reageren
Niko<3Kiki Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Schafter of de Turismo Schafter moooi dure kakkerig bak:D Turismo lekker snel, goeie acceleratie ed. Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) comet sultan rs moteren: faggio (ja ik weet het gaat hierover auto's) btw ik heet verweij1000 op ps3, en speel regelmatig mp. oops ben zelfs m'n favo vergeten de dukes, die getunende met zo'n groot motorblok enzo Bewerkt: 13 mei 2008 door r3v3rz3 Reageren
ScarPacino Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Infernus, maar ik vind er geen meer. Reageren
Murcielago Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 De auto die nu bij me crib staat (geen idee hoe die heet, lijkt een beetje op een porsche) De Sentinal rijdt ook lekker. Maar ik ben het snelst met de motor (NRG 900) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Sultan RS,Waarom? Nou hierom: De snelheid + Acceleratie, Bodykit + Spoiler en soms de WRX Scoop, De Uitlaat en soms de vlammetjes die eruit schieten, En het beste nog, de Turbo met Afblaasventiel Greetz Waaar kan je die krijgen die Sultan RS? Hier kan je de Sultan RS vinden. > Klik hier < Mijn favoriete auto's zijn : Dukes (oranje natuurlijk) Sentinel (Zwart) SultanRS (elke kleur is mooi op die auto) Reageren
justin111 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 eerst even off-topic; Ik herrinner na 2 jaar eindelijk mijn wachtwoord en account weer dus hallo iedereen On-topic; Sultan RS < heerlijk snelle en mooie auto Sentinal < rijdt lekker en is ook mooi Infernus < spreekt voor zich geweldige bak Manana < altijd al fan van geweest Reageren
snowguard3 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Sultan RS,Waarom? Nou hierom: De snelheid + Acceleratie, Bodykit + Spoiler en soms de WRX Scoop, De Uitlaat en soms de vlammetjes die eruit schieten, En het beste nog, de Turbo met Afblaasventiel Greetz Waaar kan je die krijgen die Sultan RS? Hier kan je de Sultan RS vinden. > Klik hier < Mijn favoriete auto's zijn : Dukes (oranje natuurlijk) Sentinel (Zwart) SultanRS (elke kleur is mooi op die auto) Waar kan je die sig maken of hoe maak je het Reageren
El Condor Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 De Infernus is een hele chille auto om in te rijden (H) Lekker met vleugeldeuren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.