Jump to content

wat is je favorite auto in GTA IV


diamond

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    3

  • ScarPacino

    2

  • Ch0mp0w33

    2

  • Niko<3Kiki

    2

Dukes en dat zonder pardon, normaal hou ik niet zo van driftwagens dat snel slipt maar van dit Dukes is gwn AF, zalig driftbeest, zalige mooie chassis look, en bovendien met supercharger op de motor <3

Oracle, BMW 7 look, ik ben die-hard fan van grote BMW dus BMW 5 en BMW 7 :7

Schafter, net als BMW ik hou van grote luxe wagens en Schafter lijkt verdacht sterk op Mercedes S-classe

Turismo, eindelijk eens een Ferrari look auto zodat ik Ferrari kan uitschelden met "Stomme Ferrari" ^^

Merit, dit auto heeft wel zo zalige motorgeluid vind ik

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

In de catogorie SUV's vind ik de Huntley Sport het best,en het fijnst rijden ^_^

In de catogorie Sedan vind ik de PMP-600 en de Presidente het mooist _O_

In de catogorie Sportwagen(s) vind ik de Sultan RS,Comet,Turismo,Coquette en de Infernus het mooist _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de leukste wagens toch wel de roestbakken die van ellende zowat uit elkaar vallen. :7 Vooral om zo'n zeikwijf als Alexandra mee op te halen terwijl je vieze oude kleding aan hebt om vervolgens mee naar de Steinway Beergarden te rijden. Vooral als het je eerste date met haar is, is het ook meteen je laatste. En je hebt meteen wat leuks te lezen op www.blogsnobs.org achteraf. (Ingame uiteraard)[/font] :D

Maar m'n favoriete wagen zelf is de Sultan RS, no doubt about it!

En dan noem ik ook maar meteen m'n minst favoriete wagens die toch niet in het spel mogen ontbreken: Alles wat traag als dikke stront is en lastig stuurt. Denk aan de bussen bijv. Maar nogmaals, ontbreken mogen ze niet, ze zijn alleen m'n minst favoriet. Dat geldt ook voor de boten op de Tug uitgezonderd omdat het een lekker grote boot is waar je gewoon 2 trappen op moet lopen om bij het stuurhok te komen. Maar traag dat ie is.......... :duh:

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de leukste wagens toch wel de roestbakken die van ellende zowat uit elkaar vallen. :7 Vooral om zo'n zeikwijf als Alexandra mee op te halen terwijl je vieze oude kleding aan hebt om vervolgens mee naar de Steinway Beergarden te rijden. Vooral als het je eerste date met haar is, is het ook meteen je laatste. En je hebt meteen wat leuks te lezen op www.blogsnobs.org achteraf. (Ingame uiteraard)[/font] :D

Maar m'n favoriete wagen zelf is de Sultan RS, no doubt about it!

En dan noem ik ook maar meteen m'n minst favoriete wagens die toch niet in het spel mogen ontbreken: Alles wat traag als dikke stront is en lastig stuurt. Denk aan de bussen bijv. Maar nogmaals, ontbreken mogen ze niet, ze zijn alleen m'n minst favoriet. Dat geldt ook voor de boten op de Tug uitgezonderd omdat het een lekker grote boot is waar je gewoon 2 trappen op moet lopen om bij het stuurhok te komen. Maar traag dat ie is.......... :duh:

Ja man de tug is echt langzaam, maar wel een grote boot. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...