the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 oude auto's en natuurlijk de standaard sportwagens en de fordmustang lijkende fib buffelo Reageren
Denimo Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Sabre GT vind ik heel vet, alleen op deze foto heeft die een lelijke kleur. Turismo vind ik ook wel vet maar Sabre GT vind ik toch het vetst met deze kleuren: Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 mijn favoriete auto is de oracle/bmw 7 serie.vanwege het mooie model van de auto en de snelheid is perfect. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 IK ben BMW fan dus ik verkies de sentinel en oracle en ook de sentinel XS. En ook wel comet Reageren
---Elias--- Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 M'n favoriete is de patriot (altijd van gehouden) samen met de comet. me minst favoriete is de super gt volgensmij want ik knalde een keer met de volle snelheid van een comet er tegenaan en die auto begon al gelijk te branden. dat is een glitch als je soms tegen een auto botst vat die heeel soms vuur dus dat ligt niet aan de auto Reageren
the_dan Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) deze is ook wel vet vooral de oude versie uit andere gta's maar deze heeft heel wat verschillende muziekjes LOL Bewerkt: 13 september 2008 door the_dan Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 deze is ook wel vet vooral de oude versie uit andere gta's maar deze heeft heel wat verschillende muziekjes LOL Idd de Mr.tasty waarom? omdat ik er altijd al fan van ben geweest. omdat het zo,n leuke auto is. En omdat er verschillende deuntjes op zitten. En dat als je achteruit rijdt dat het muziekje ook zich ook achterstevoore afspeelt. Reageren
Twinskyh Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 deze is ook wel vet vooral de oude versie uit andere gta's maar deze heeft heel wat verschillende muziekjes LOL Idd de Mr.tasty waarom? omdat ik er altijd al fan van ben geweest. omdat het zo,n leuke auto is. En omdat er verschillende deuntjes op zitten. En dat als je achteruit rijdt dat het muziekje ook zich ook achterstevoore afspeelt. Oké, maar doe mij toch de SuperGT maar... Reageren
Alphaxus Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 SuperGT en PMP-600. Reageren
Colonel Cortez 95 Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik ken nog niet zo heel veel auto's van GTA IV, maar tot nu toe vind ik de mooiste auto de PMP 600 Reageren
gtkaas Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik heb een keer een ROZE auto gejat, echt geinig, maar dat was dan online, en de andere knalde mijn auto kapot, dat was best jammer. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Infernus vette wagen en is snel. redfire18 Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Ik had eens tussen juni en september GTAIV voor 3 dagen gehuurd op de playstation 3 die ik van een vriend gekregen heb toen hij op reis ging (eindelijk zin af!). Ik heb niet echt vele soorten auto's gezien, maar de volgende hier waren toen mijn lievelings: Infernus Comet Sultan RS Maar als ik GTA IV op de PC ga kopen dan ga ik misschien wel een andere favoriet hebben Bewerkt: 26 oktober 2008 door Nstyle08Z Reageren
pietja Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 ik hou wel van lekker snelle autotjes de infernus vind ik toch de vetste Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Ik hou meer van het type ruwe bolster, de robuuste uitstraling van deze bulldozer vind ik WAAN-ZIN-NIG Bewerkt: 27 oktober 2008 door sjaakminaak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.