kaaskoekje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Gasklepjes schieten. Ennuh, ik mis de goede soundtrack ook wel. San Andreas' soundtrack was echt zó goed, en deze is redelijk matig.. Bewerkt: 12 mei 2008 door kaaskoekje Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 hier zijn al zoveel opics over een graag Reageren
delano08 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hier is al een topic over geloof ik Ontopic: Ik mis de kofferbak open maken en ik mis mijn vliegtuig Kan je de kofferbak van je auto openen in gta san andreas, en als dat zo is hoe doe je dat dan? Reageren
ScarPacino Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hier is al een topic over geloof ik Ontopic: Ik mis de kofferbak open maken en ik mis mijn vliegtuig Kan je de kofferbak van je auto openen in gta san andreas, en als dat zo is hoe doe je dat dan? haha dat gaat niet in SA Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Waar jullie nu allemaal om zitten te zeuren is eigenlijk gewoon totaal: Saints Row 2[/font] !!! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Hier is al een topic over geloof ik Ontopic: Ik mis de kofferbak open maken en ik mis mijn vliegtuig Kan je de kofferbak van je auto openen in gta san andreas, en als dat zo is hoe doe je dat dan? haha dat gaat niet in SA Dit is ook echt puur gebaseerd op de speculaties hier op het forum en andere fora over GTA, rockstar heeft nooit geroepen dat dit een optie was... thans van die kofferbak dan.. Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Wat ik enorm mis zijn pistols met dempers. In SA kon je makkelijk iemand omleggen met 1 goed schot zonder dat iemand het opmerkte, de enige manier om dit nu te doen is met een mes een paar keer steken. Reageren
Jozz Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 ik vindt de soundtrack cool Maargoed: Veel dingen uit SA mochten er wel in, alleen wel beter want zeg een eerlijk zon super delux mooi spel was sa ook niet Reageren
c-style Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 zit er in gtaIV een bxbeugel eigenlijk?niet gezien Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 zit er in gtaIV een bxbeugel eigenlijk?niet gezien Nee, ik geloof dat het er deze keer niet inzit Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) Waar jullie nu allemaal om zitten te zeuren is eigenlijk gewoon totaal: Saints Row 2[/font] !!! leer zinnen maken Bewerkt: 13 mei 2008 door end of the riot Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Wat was er fout aan die zin dan? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Waar jullie nu allemaal om zitten te zeuren is eigenlijk gewoon totaal: Saints Row 2[/font] !!! eheum: waar jullie om nu allemaal om zitten te zeuren het lijkt wel een zin van een holbewoner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.