Jump to content

Gaat Niko Bellic naar San Andreas?


ken9

Recommended Posts

Als Niko Bellic ooit in San Andreas te zien zal zijn zal dat alleen als een opdracht gever zijn. Ik vind ook Niko totaal niet in het sfeertje van San Andreas passen. Wellicht zal San Andreas dan wel gewoon in deze tijd afspelen. Maar ik denk niet dat je met Niko de steden van San Andreas kunt gaan onveilig maken. Maar als het weer in San Andreas is dan wordt het hopelijk niet zo als eerst. Want GTA SA was heel anders dan alle andere GTA's en viel daar door een beetje uit de toon vond ik. :D

En dat San Andreas als extra content zal komen lijkt met niet erg logisch. Maar ik hoop het ook niet want dan moet ook mischien wel ooit zo'n verotte Xbox gaan kopen. ^_^

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    10

  • Michael Hilgen

    5

  • GreyFox-Smurf

    5

  • Jacky-2007

    5

Als Niko Bellic ooit in San Andreas te zien zal zijn zal dat alleen als een opdracht gever zijn. Ik vind ook Niko totaal niet in het sfeertje van San Andreas passen. Wellicht zal San Andreas dan wel gewoon in deze tijd afspelen. Maar ik denk niet dat je met Niko de steden van San Andreas kunt gaan onveilig maken. Maar als het weer in San Andreas is dan wordt het hopelijk niet zo als eerst. Want GTA SA was heel anders dan alle andere GTA's en viel daar door een beetje uit de toon vond ik. :D

En dat San Andreas als extra content zal komen lijkt met niet erg logisch. Maar ik hoop het ook niet want dan moet ook mischien wel ooit zo'n verotte Xbox gaan kopen. ^_^

Als we wél SA of VC (of allebei natuurlijk, we krijgen tenslotte tot twee keer toe downloadable content, thanks Bill Gates voor je 50 miljoen, daar kan r* véél van maken!!) krijgen via Live, ben ik tevreden genoeg met die verrotte Xbox... en hij doet het overigens bij mij prima, hoor! Ik heb gekozen voor een wat goedkopere console met goeie online kwaliteit en de aanschaf van een té dikke tv, anderen kiezen voor... nou ja, wat anders! :Y cDus laten we vooral kappen met dat consolebashen, "Only Sony" GrandTheftAuto! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als Niko Bellic ooit in San Andreas te zien zal zijn zal dat alleen als een opdracht gever zijn. Ik vind ook Niko totaal niet in het sfeertje van San Andreas passen. Wellicht zal San Andreas dan wel gewoon in deze tijd afspelen. Maar ik denk niet dat je met Niko de steden van San Andreas kunt gaan onveilig maken. Maar als het weer in San Andreas is dan wordt het hopelijk niet zo als eerst. Want GTA SA was heel anders dan alle andere GTA's en viel daar door een beetje uit de toon vond ik. :D

En dat San Andreas als extra content zal komen lijkt met niet erg logisch. Maar ik hoop het ook niet want dan moet ook mischien wel ooit zo'n verotte Xbox gaan kopen. ^_^

Als we wél SA of VC (of allebei natuurlijk, we krijgen tenslotte tot twee keer toe downloadable content, thanks Bill Gates voor je 50 miljoen, daar kan r* véél van maken!!) krijgen via Live, ben ik tevreden genoeg met die verrotte Xbox... en hij doet het overigens bij mij prima, hoor! Ik heb gekozen voor een wat goedkopere console met goeie online kwaliteit en de aanschaf van een té dikke tv, anderen kiezen voor... nou ja, wat anders! :Y cDus laten we vooral kappen met dat consolebashen, "Only Sony" GrandTheftAuto! :duh:

Ik zeg alleen dat ik mischien ook wel een xbox 360 ga kopen mocht de extra content echt zo veel goeds te zijn. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

In IV zit er inderdaad een dat bord van Vice City in, maar ik heb ook zo'n reclamebord naar Los Santos gezien een keer. Who knows... Ik denk alleen dat ze SA dit keer heel anders zullen gaan opzetten. Maar ik verwacht ook nog Vice City eerst. (Na de DLC)

EDIT: :bonk: :bonk: :bonk: Bericht aan mezelf, dat bord van LS staat op het geposte plaatje schele! :bonk::ch::duh:

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Nee Niko gaat niet naar San Andreas...

:duh: Stomme vraag/topic zeg..

Misschien wel... Claud had toch ook een kleine bijrol in SA? Waarom niet dus? Ik geloof ook niet dat het de protagonist wordt, maar waarom niet als random character bijvoorbeeld? Niko kan er toch voor zaken zijn, zodat je een aantal opdrachten met of voor hem doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het schijnt dat de exclusive downloadable content voor de X360 iets met San Andreas of Vice City te maken zou hebben, aangezien het groter dan San Andreas zelf zal worden.. :D

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me onwaarschijnlijk dat Niko Bellic als hoofdpersoon terugkeert. Omdat hij nu GTA 4 opzoek is naar dat speciale iemand en het lijkt me niet dat het verhaal zo'n rare wending zal krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind dat ticket ook een beetje vreemd, San Andreas heeft geen vliegveld, dat hebben Los Santos, San Fierro en Las Venturas wel, als je begrijpt wat ik bedoel.

Daarnaast heeft Rockstar nog nooit twee GTA's gemaakt met dezelfde hoofdrolspelers (Alhoewel ik dit niet durf te zeggen over GTA, GTAII, GTA:London en GTA:Advanced) en als ze dit al doen, dan lijkt het me eerder dat ze met iemand uit een oudere GTA verder gaan dan twee GTA's achter elkaar met 1 dezelfde hoofdrolspeler.

De Xbox360-versie is inderdaad gemaakt voor 'Content Download' maar ik denk dat een heel gebied als San Andreas of zelfs maar Los Santos bijvoorbeeld veel te veel word voor een downloadable content. Misschien dat het om enkele missies gaat waarin Niko in een cutscene aan boord stapt op Francis International en land op een van de vliegvelden in San Andreas.

En een volgende GTA, ik denk niet dat het over een paar jaar meteen GTAV is, want na GTAIII kreeg je ook nog Vice City en San Andreas (Plus Advance, LCS en VCS). Er gaan ook al jaren geruchten de ronde over Carcer City en in de stats van GTAIV als je kijkt bij Miles Traveled, staat er in het begin Liberty City to Carcer City, wat dus betekend dat Carcer City behoorlijk dichtbij Liberty City ligt, dus een plaats aan de Oostkust.

Bovendien zijn er alleen al in Amerika genoeg steden om te parodieëren in een GTA die nog niet bestaan in Rockstar's wereld. Denk aan Washington, Chicago, Detroit of Seattle bijvoorbeeld en dan heb ik het nog niet eens over al die steden buiten de VS die Rockstar zou kunnen gebruiken voor een nieuwe GTA.

Het is dus alleen maar afwachten wat Rockstar doet voor de volgende grote GTA, waar ze waarschijnlijk op dit moment al wel mee begonnen zijn. Persoonlijk denk ik dat we over een paar jaar eens naar een nieuwe stad gaan, eentje buiten Vice City, Liberty City, Los Santos, San Fierro en Las Venturas om.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een beetje overdreven is om te denken dat je er een hele nieuwe stad bij krijgt. Ik zie het hooguit gebeuren dat je nog een stadsdeel erbij krijgt maar never nooit een hele stad.

Er zullen vast nog wel nieuwe GTA's uitkomen want deze reeks bestaat uit teveel kaskrakers. Zelf hoop ik op een compleet nieuwe stad die niet eens super groot hoeft te zijn... als er maar genoeg variatie in het gebied zit en in de mogelijkheden die je hebt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...