GreyFox-Smurf Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik denk dat het een beetje overdreven is om te denken dat je er een hele nieuwe stad bij krijgt. Ik zie het hooguit gebeuren dat je nog een stadsdeel erbij krijgt maar never nooit een hele stad. Er zullen vast nog wel nieuwe GTA's uitkomen want deze reeks bestaat uit teveel kaskrakers. Zelf hoop ik op een compleet nieuwe stad die niet eens super groot hoeft te zijn... als er maar genoeg variatie in het gebied zit en in de mogelijkheden die je hebt... eerlijk gezegd denk ik ook niet dat SanAndreas er weer bij komt ik denk echter wel dat er een nieuwe stad komt inplaats van sa maar cker geen sa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerz1o1 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik vond dat hele Gangsta gedoe van SA wel een beetje zat, met dat Gangsta en Hood en BlingBling goedoe echt zat!! daarom was ik blij dat IV in een stad afspeelde en niet zo'n Gangsta Hood!! en als die Gangsta praat van CJ enzo werd ik zat van!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Of Seattle bijvoorbeeld. Leuk Dadelijk hebben we Frasier Crane als hoofdrol speler Haha leuk bedacht. :schater: Past wel mooi, submissie: doe je radioshow! "This is Dr. Frasier Crane, how may I kill you?" Dan is gay Niles wel de eerste die ik omleg... @hieronder: Ik vond het zó jammer, dat gangsta' thema.. In het begin is het wel lachen, maar op den duur kun je de zin "OG LOCK, baby!" echt niet meer horen.. zwaar irrritant.. Nee, doe mij maar echte personages met echte problemen ipv de nigga's from the block. Deze GTA zit vet in elkaar! Bewerkt: 12 mei 2008 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Inderdaad ging Sa bij mijn ook erg snel vervelen daardoor. Edit: Maar dat was pas nadat ik de storyline had uitgespeelt Bewerkt: 12 mei 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik denk dat CJ dan een contactpersoon zal zijnOF tenminste de Grove St Families ik denk het niet eerder de mafia of zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik heb gelezen dat Liberty City in GTA IV kleiner is dan San Andreas. Dus is het zeer onwaarschijnlijk dat je straks 15 gig kan gaan downloaden (neem aan dat next gen groot is) om in een nieuw San Andreas te spelen. Lijkt me toch al sterk dat er een heel nieuw eiland gaat komen. Denk eerder dat er nieuwe auto's, peds en heeel misschien een nieuw eilandje waar overigens geen missies te doen zijn omdat je het spel met deze versie tot 100% uit kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 . Denk eerder dat er nieuwe auto's, peds en heeel misschien een nieuw eilandje waar overigens geen missies te doen zijn omdat je het spel met deze versie tot 100% uit kan spelen. tot 120% misschien ofzo. Het is toch niet het eerste spel waar add-ons voor gemaakt worden. Of misschien zodner percent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik heb zojuist een date met Carmen achter de rug en in de auto was ze bezig dat ze wou verhuizen. Niko vroeg :'Ga je weg uit Liberty City'. Zij zei : 'Neen, alleen Los Santos zou misschien nog een mogelijkheid zijn.' of iets in die aard. Niets speciaal maar ik wou het hier toch eens plaatsen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Er zijn inderdaad wel meer van dat soort verwijzingen naar Sa, ook eentje bij de laatste missie van Bernie[/font] in de boot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berik Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Op het laatst hebben nico en roman het over om naar vice City te gaan . Alleen gaat Roman dood dus mischien gaat hij wel alleen , wie weet ..... ligt eraan hoe je speelt hij hoeft niet dood te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Dan moet cj er ook in zitten En.. Gebruik nou eens spoliers.. Sommige mensen weten nog nie dater een keuze is dat roman dood gaat(of hij gaat zeker dood dat weetik niet)[/font] Bewerkt: 12 mei 2008 door oostzaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcootje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 als er een GTA4:SA zou komen is het nog niet zeker dat het helemaal gangster wordt, misschien begin je wel in San Fierro en helemaal niet in Los Santos Of misschien splitsen ze de 3 steden wel zodat je GTA4:LS, GTA4:SF en GTA4:LV krijgt er kan zoveel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nurf Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Al dat gespeculeer. Mensen, wat interesseert het nu nog wat er eventueel te gebeuren staat over 3 jaar? Ik hou me nog lekker bezig met GTAIV, tegen die tijd zie ik het wel weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeForce Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Als er nieuwe San Andreas en Vice City komen, hoe gaan ze die dan noemen? GTA Vice City 2 klinkt toch niet, of ligt dat aan mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Kan zijn want naar san andreas word echt vaak verwezen in de dialogen van GTA IV (toch minstens zo'n 10-20 keer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.