ZakyMontana Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Whaha ik hoop van niet en dat San Andreas stories ff zal wachten ik zie het al voor me Niko Bellic in San Andreas Maar ik zou wel willen dat Niko Bellic zou blijven en naar een vette stad gaat zoals vice city maar dan helemaal over nieuw gemaakt worden {EDIT} een Nieuwe vice city naam Uhm.... Vice city is back :S Bij San andreas ligt het wel voor de hand San Andreas Stories Bewerkt: 12 mei 2008 door ZakyMontana Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 De post boven mij snap ik niet. OnTopic: Good Morning Seattle, this is Doctor Frasier Crane. How may i serve you today. Caller: shit you bastard you destroyed my whole gang! FC: Yeah i know, they all comitted suicide okay!!! Caller: Fuck you. FC: Listeners, we'l be right back after these messages. *pakt gun* Roz track down the call number. Roz: The call came from Grove Street number 7. FC: That's the Johnson House. Roz get my RPG. *rijdt naar Grove St* FUCK YOU NIGGERS!!!!!!! *schiet met RPG heel het focking[/font] huis kapot. 5 minuten later, Good morning Seattle, i'm back. My voice is a bit strange because of the coffee. XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
El Condor Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Denk niet dat dat snel zal gebeuren Een nieuw hoofdpersoon op een oude stad? Denk het niet Of dan moeten ze iemand anders, bijv. Sweet ofzo voortrekken, want die is familie van Carl Johnson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattetoet Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 als da downloadbare content wordt... downloadt da maar eens da zijn enkele gigabytes ze !!!!! u internet abonement zal er ook direct door zijn peis ik !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hugootje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Zelf hoop ik dat GTA V zich afspeeld in Barcelona. Dan is het natuurlijk een vereiste dat je een lid van de ETA speelt en stiekem bommen moet plaatsen in badplaatsen. Dat zou een welkome afwisseling in de GTA serie zijn, ofniet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik zeg nee. We zien geen San Andreas of Vice City meer terug. Altans... dat denk ik. Zeker weten kan je nooit. En zeg nooit nooit. Ow.. net 3x gezegd...Damn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) als da downloadbare content wordt... downloadt da maar eens da zijn enkele gigabytes ze !!!!! u internet abonement zal er ook direct door zijn peis ik !! Ey, wie online wil, heeft de beste verbinding. Tot 4 mb snelheid, wireless. En een 120 GB HDD is zó gekocht, maar honderd euries toch! Edit: Het mag van mij best een nieuwe stad zijn, of vice of andreas, als de stad / omgeving er kwalitatief weer net zo goed uitziet.. En met een storyline als die van Niko (realstisch, niet onmogelijk snel miljonair en topcrimineel...) hoeft het van mij geen Niko te zijn, als het maar nét zo goed is! Bewerkt: 12 mei 2008 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 GTA V is denk ik Vice City GTA VI dan San Andreas Die steden (vooral VC) op de LC manier van GTA IV lijkt me geweldig. Dat zonnige sfeertje van VC hmmm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattetoet Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 als da downloadbare content wordt... downloadt da maar eens da zijn enkele gigabytes ze !!!!! u internet abonement zal er ook direct door zijn peis ik !! Ey, wie online wil, heeft de beste verbinding. Tot 4 mb snelheid, wireless. En een 120 GB HDD is zó gekocht, maar honderd euries toch! Edit: Het mag van mij best een nieuwe stad zijn, of vice of andreas, als de stad / omgeving er kwalitatief weer net zo goed uitziet.. En met een storyline als die van Niko (realstisch, niet onmogelijk snel miljonair en topcrimineel...) hoeft het van mij geen Niko te zijn, als het maar nét zo goed is! da bedoel ik niet, ik kan met men abonement bij belgacom 10 GB downloaden per maand... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZakyMontana Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 De ETA is tog in Italië? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 (bewerkt) De post boven mij snap ik niet.OnTopic: Good Morning Seattle, this is Doctor Frasier Crane. How may i serve you today. Caller: shit you bastard you destroyed my whole gang! FC: Yeah i know, they all comitted suicide okay!!! Caller: Fuck you. FC: Listeners, we'l be right back after these messages. *pakt gun* Roz track down the call number. Roz: The call came from Grove Street number 7. FC: That's the Johnson House. Roz get my RPG. *rijdt naar Grove St* FUCK YOU NIGGERS!!!!!!! *schiet met RPG heel het focking[/font] huis kapot. 5 minuten later, Good morning Seattle, i'm back. My voice is a bit strange because of the coffee. XD Zit Frasier Crane in GTA IV? Ik snap je punt niet helemaal EDIT Laat maar heb hem al gevonden wat je bedoeld Had een paar comments overgeslagen Bewerkt: 13 mei 2008 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 als da downloadbare content wordt... downloadt da maar eens da zijn enkele gigabytes ze !!!!! u internet abonement zal er ook direct door zijn peis ik !! Haha, in holland hebben we onbeperkt download limiet. Ik snap je punt, daarom lijkt het mij onwaarschijnlijk een eiland te kunnen downloaden ten grote van San Andreas. Dit is veel te groot in gigabytes om te downloaden voor verschillende mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 nico zat is in een auto met little jacob denk ik en ze waren aan het praten over san fierro van san andrea Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 nee er komt geen san andreas in gta iv. er is simpelweg geen ruimte om alle 3 de steden te maken in next gen graphics. en als ze het wel zouden doen zouden ze er nog jaren aan moeten doen om naast liberty city ook san andreas te maken. de DLC bestaat volgens mij gewoon uit een extra storyline Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The-oracle Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 nee er komt geen san andreas in gta iv. er is simpelweg geen ruimte om alle 3 de steden te maken in next gen graphics. en als ze het wel zouden doen zouden ze er nog jaren aan moeten doen om naast liberty city ook san andreas te maken. de DLC bestaat volgens mij gewoon uit een extra storyline Maar een nieuwe GTA kan wel lijkt me, nu wordt er ongeveer 15 GB gebruikt geloof ik op de disc. op een BLue-ray disk kan toch 50 gb dus dan zou het moeten kunnen voor ps3, maaar dan kan de xbox het niet aan dus waarchijnlijk zullen ze het niet doen, Vice city ofzo verwacht ik wel maar ja ik heb er ook niet echt veel verstand van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.