Jump to content

Gaat Niko Bellic naar San Andreas?

ken9

Recommended Posts

Whaha ik hoop van niet en dat San Andreas stories ff zal wachten ik zie het al voor me Niko Bellic in San Andreas :7

Maar ik zou wel willen dat Niko Bellic zou blijven en naar een vette stad gaat zoals vice city maar dan helemaal over nieuw gemaakt worden

{EDIT} een Nieuwe vice city naam Uhm.... Vice city is back :S :D

Bij San andreas ligt het wel voor de hand San Andreas Stories

Bewerkt: door ZakyMontana
Delen op andere websites

• Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

10

• Michael Hilgen

5

• GreyFox-Smurf

5

• Jacky-2007

5

De post boven mij snap ik niet.

OnTopic: Good Morning Seattle, this is Doctor Frasier Crane. How may i serve you today.

Caller: shit you bastard you destroyed my whole gang!

FC: Yeah i know, they all comitted suicide okay!!!

Caller: Fuck you.

FC: Listeners, we'l be right back after these messages.

*pakt gun* Roz track down the call number.

Roz: The call came from Grove Street number 7.

FC: That's the Johnson House. Roz get my RPG.

*rijdt naar Grove St*

FUCK YOU NIGGERS!!!!!!!

*schiet met RPG heel het focking[/font] huis kapot.

5 minuten later,

Good morning Seattle, i'm back. My voice is a bit strange because of the coffee.

XD

Delen op andere websites

Denk niet dat dat snel zal gebeuren :7

Een nieuw hoofdpersoon op een oude stad? Denk het niet ;)

Of dan moeten ze iemand anders, bijv. Sweet ofzo voortrekken, want die is familie van Carl Johnson ;)

Delen op andere websites

Zelf hoop ik dat GTA V zich afspeeld in Barcelona. Dan is het natuurlijk een vereiste dat je een lid van de ETA speelt en stiekem bommen moet plaatsen in badplaatsen. Dat zou een welkome afwisseling in de GTA serie zijn, ofniet?

Delen op andere websites

als da downloadbare content wordt... downloadt da maar eens da zijn enkele gigabytes ze !!!!! u internet abonement zal er ook direct door zijn peis ik !!

Ey, wie online wil, heeft de beste verbinding. Tot 4 mb snelheid, wireless. En een 120 GB HDD is zó gekocht, maar honderd euries toch! :tu:

Edit: Het mag van mij best een nieuwe stad zijn, of vice of andreas, als de stad / omgeving er kwalitatief weer net zo goed uitziet.. En met een storyline als die van Niko (realstisch, niet onmogelijk snel miljonair en topcrimineel...:duh:) hoeft het van mij geen Niko te zijn, als het maar nét zo goed is!

Bewerkt: door Jacky-2007
Delen op andere websites

als da downloadbare content wordt... downloadt da maar eens da zijn enkele gigabytes ze !!!!! u internet abonement zal er ook direct door zijn peis ik !!

Ey, wie online wil, heeft de beste verbinding. Tot 4 mb snelheid, wireless. En een 120 GB HDD is zó gekocht, maar honderd euries toch! :tu:

Edit: Het mag van mij best een nieuwe stad zijn, of vice of andreas, als de stad / omgeving er kwalitatief weer net zo goed uitziet.. En met een storyline als die van Niko (realstisch, niet onmogelijk snel miljonair en topcrimineel...:duh:) hoeft het van mij geen Niko te zijn, als het maar nét zo goed is!

da bedoel ik niet, ik kan met men abonement bij belgacom 10 GB downloaden per maand...

Delen op andere websites

De post boven mij snap ik niet.

OnTopic: Good Morning Seattle, this is Doctor Frasier Crane. How may i serve you today.

Caller: shit you bastard you destroyed my whole gang!

FC: Yeah i know, they all comitted suicide okay!!!

Caller: Fuck you.

FC: Listeners, we'l be right back after these messages.

*pakt gun* Roz track down the call number.

Roz: The call came from Grove Street number 7.

FC: That's the Johnson House. Roz get my RPG.

*rijdt naar Grove St*

FUCK YOU NIGGERS!!!!!!!

*schiet met RPG heel het focking[/font] huis kapot.

5 minuten later,

Good morning Seattle, i'm back. My voice is a bit strange because of the coffee.

XD

Zit Frasier Crane in GTA IV? Ik snap je punt niet helemaal ;)

EDIT Laat maar heb hem al gevonden wat je bedoeld :schater: Had een paar comments overgeslagen

Bewerkt: door BeatboxGamer
Delen op andere websites

Haha, in holland hebben we onbeperkt download limiet. Ik snap je punt, daarom lijkt het mij onwaarschijnlijk een eiland te kunnen downloaden ten grote van San Andreas. Dit is veel te groot in gigabytes om te downloaden voor verschillende mensen.

Delen op andere websites

nee er komt geen san andreas in gta iv. er is simpelweg geen ruimte om alle 3 de steden te maken in next gen graphics. en als ze het wel zouden doen zouden ze er nog jaren aan moeten doen om naast liberty city ook san andreas te maken. de DLC bestaat volgens mij gewoon uit een extra storyline

Delen op andere websites

nee er komt geen san andreas in gta iv. er is simpelweg geen ruimte om alle 3 de steden te maken in next gen graphics. en als ze het wel zouden doen zouden ze er nog jaren aan moeten doen om naast liberty city ook san andreas te maken. de DLC bestaat volgens mij gewoon uit een extra storyline

Maar een nieuwe GTA kan wel lijkt me, nu wordt er ongeveer 15 GB gebruikt geloof ik op de disc. op een BLue-ray disk kan toch 50 gb dus dan zou het moeten kunnen voor ps3, maaar dan kan de xbox het niet aan dus waarchijnlijk zullen ze het niet doen, Vice city ofzo verwacht ik wel maar ja ik heb er ook niet echt veel verstand van

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...