Jump to content

Gaat Niko Bellic naar San Andreas?

ken9

Recommended Posts

ik hoop echt wel dat er nog een vice city en san andreas komt, maar natuurlijk wel in een nieuw spel

alleen vind ik gta V en VI een beetje onwaarschijnlijk, ik vindt GTA IV Vice City en GTA IV San Andreas wat logischer...

Bewerkt: door marcootje
Delen op andere websites

• Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

10

• Michael Hilgen

5

• GreyFox-Smurf

5

• Jacky-2007

5

@ hierboven:

ja maar GTA IV Vice City staat toch raar? Het was toch ook niet GTA III Vice City en GTA III San Andreas? En dan nog een bericht: Ik vind het vaag dat mensen hier zeggen: Ik denk wel dat dit er in komt, ik denk niet dat dit er in komt. Niemand van ons weet op dit moment wat er wel of niet inzit. Dus vooralsnog heeft niemand gelijk of ongelijk. Zo!

Delen op andere websites

De post boven mij snap ik niet.

OnTopic: Good Morning Seattle, this is Doctor Frasier Crane. How may i serve you today.

Caller: shit you bastard you destroyed my whole gang!

FC: Yeah i know, they all comitted suicide okay!!!

Caller: Fuck you.

FC: Listeners, we'l be right back after these messages.

*pakt gun* Roz track down the call number.

Roz: The call came from Grove Street number 7.

FC: That's the Johnson House. Roz get my RPG.

*rijdt naar Grove St*

FUCK YOU NIGGERS!!!!!!!

*schiet met RPG heel het focking[/font] huis kapot.

5 minuten later,

Good morning Seattle, i'm back. My voice is a bit strange because of the coffee.

XD

jij begrijpt mischien de post van hierboven niet maar dit heeft nog minder met het onderwerp te maken ???

Delen op andere websites

@ hierboven:

ja maar GTA IV Vice City staat toch raar? Het was toch ook niet GTA III Vice City en GTA III San Andreas? En dan nog een bericht: Ik vind het vaag dat mensen hier zeggen: Ik denk wel dat dit er in komt, ik denk niet dat dit er in komt. Niemand van ons weet op dit moment wat er wel of niet inzit. Dus vooralsnog heeft niemand gelijk of ongelijk. Zo!

in mijn ogen had het dat wel moeten zijn, en GTA III had eigenlijk GTA III Liberty City moeten heten vind ik... (en GTA IV eigenlijk GTA IV Liberty City)

maar dat komt misschien ook omdat ik altijd heel erg geordend ben...

Bewerkt: door marcootje
Delen op andere websites

ik hoop echt wel dat er nog een vice city en san andreas komt, maar natuurlijk wel in een nieuw spel

alleen vind ik gta V en VI een beetje onwaarschijnlijk, ik vindt GTA IV Vice City en GTA IV San Andreas wat logischer...

ik vind da ook wel logischer,

gta III

had zo'n oud engine die ze voor de hele serie gebruikt,

nu gta IV hebben ze een betere engine,

maar wie weet miss komt er geen nieuwe san andreas maar een nieuw land.

en het lijkt me sterk als ze weer spr veel geld uit gaan geven voor een nieuw soort engine, maar dan zit de kans er wel in dat het gta V word.

Bewerkt: door r3v3rz3
Delen op andere websites

nee er komt geen san andreas in gta iv. er is simpelweg geen ruimte om alle 3 de steden te maken in next gen graphics. en als ze het wel zouden doen zouden ze er nog jaren aan moeten doen om naast liberty city ook san andreas te maken. de DLC bestaat volgens mij gewoon uit een extra storyline

De DLC is al in 2005 of 2006 aangekondigt dus werken ze er al vanaf toen aan, en ze kunnen ckr 3 steden maken in next gen ;) wat dacht jij , alleen dat misschien wat is anders als de eerdere san andreas...

maar in de eerste trailer van gta4 zie je ook staan: visit vice city, 299$ dus het zal wel niet waar zijn over san andreas

Delen op andere websites

Mmm... Ik denk niet dat er een GTA IV: huplupup komt, want ik las ergens laast een bericht dat de directeur van R* met microsoft waren aan het vergaderen om een HDD standaard in een xbox 360 te doen, anders zou GTA V niet meer op de DVD passen, en dat betekent dat er iets moet worden geinstaleerd.

Delen op andere websites

of een gta V maar dan met alle delen in 1.. een liberty city, san andreas en een vice city.. _O_ alles in een nieuw jasje en met een vliegtuig alle eilanden kunnen bezoeken.. :bier: of is dat te veel van het goeie..!!

Delen op andere websites

of een gta V maar dan met alle delen in 1.. een liberty city, san andreas en een vice city.. _O_ alles in een nieuw jasje en met een vliegtuig alle eilanden kunnen bezoeken.. :bier: of is dat te veel van het goeie..!!

wel leuk, maar als je console dat aan kan, en of het op het schijfje past . . (gta Iv ging maar net heb ik gelezen

Delen op andere websites

als da downloadbare content wordt... downloadt da maar eens da zijn enkele gigabytes ze !!!!! u internet abonement zal er ook direct door zijn peis ik !!

Ey, wie online wil, heeft de beste verbinding. Tot 4 mb snelheid, wireless. En een 120 GB HDD is zó gekocht, maar honderd euries toch! :tu:

Edit: Het mag van mij best een nieuwe stad zijn, of vice of andreas, als de stad / omgeving er kwalitatief weer net zo goed uitziet.. En met een storyline als die van Niko (realstisch, niet onmogelijk snel miljonair en topcrimineel...:duh:) hoeft het van mij geen Niko te zijn, als het maar nét zo goed is!

da bedoel ik niet, ik kan met men abonement bij belgacom 10 GB downloaden per maand...

Da's dan verdomde weinig, vrind... :N Ik ben.. NIET jaloers op je! :schater: rofl :schater:

Ontopic, van mij mogen ze er dus wél DLC van maken...

Delen op andere websites

he hallo

zal wel cool zijn vind de opbouw bij sa erg cool groot gebied ook buiten de steden heeft ook echt wel iets vind ik

en vind nico wel erg stoer hoop wel dat ie gewoon uit komt op de ps3 en niet dat er nog effe een nieuwe ps uit komt voor die tijd zal wel zuur zijn voor mij en heel veel andere denk ik zo

:eten:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...