Jump to content

Het grote multiplayer topic


gta dylan

Recommended Posts

Dus vertel hier al je coolste momenten online op GTA IV (alle speltypen)

bij mij:

ik was iemand aan het achtervolgen (free roam) om hem te killen.

ik heb hem zeker 5 minuten gevolgd.

hij gooide granaten, reed heel wild met zijn auto,schoot met een rocket launcher...

en toen hij om een bepaalde weg met zijn auto overkop vloog ben ik uit mijn auto gestapt en heb ik hem neergeknalt

(hij heeft me ook een paar keer gedood)

posten maar!!! ^_^

Bewerkt: door gta dylan
Link to comment
Delen op andere websites

bij Party Mode reed ik een keertje tegen een lantaarnpaal aan en die viel op iemand zijn hoofd waardoor hij dood ging.

ook natuurlijk de vette zelfmoord terrorist actie met een granaat, waarbij ik op een groepje van 3 tegenstanders inrende en ze allemaal opblies :D

Link to comment
Delen op andere websites

als ik multiplayer (zowel quick game als customs) kom ik slechts 2 andere spelers tegen ... in free mode is het iets beter ... weten jullie wat ik moet doen om wa meer volk tegen te komen want online spelen tegen 2 andere suckt vrij hard terwijl met zn 10nen het al leuker wordt ...

cheers!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat eens een keer in een auto, en was van plan om een tegenstander gewoon om te rijden. Op dat moment zag ik dat hij een rocket launcher tevoorschijn pakte. Dus ik sprong er maar uit. Tegelijkertijd schoot ie al op mij, en vloog de raket tussen mij (terwijl ik uit de auto sprong) en de auto door.

Link to comment
Delen op andere websites

Team death match.

Was alleen in team groen, had auto gestolen vlak nadat ik me had volgeladen met wat wapens en bodyarmor.

Wat denk je komt er een volle auto op me af rijden met 3 kerels van team orange erin.

Ik denk ik heb geen kans dus ik vlucht uit me auto spring achter muurtje, hun komen naar mij toe schiet ik van achter dat muurtje alvast 1 neer. Daarna vlucht ik verder ondertussen al flink wat hp van mezelf eraf. Spring ik van de kade af in het water en meteen richting een opstapje zwemmen. Die noobs springen me achterna en ik was al op die kade dus dan kan je al schieten. Had ik ze alle twee nog kunnen pakken ^_^ was echt gruwelijk pro moment :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Deathmatch tegen elkaar :D

Het was mijn eerste keer en ik wist nog helemaal niet hoe je uit een voertuig kon schieten !!

Ik met me geweer richten op die gozer ..... maar ik stond op straat en hij zat in een auto wil die die auto op mij laten in rammen en hij sprint eruit !!

En tijdens het eruitspringen van hem schoot ik hem door zijn kop !! harstikke dood :puh:

Mja ... ik was ook dood door die auto :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ook kan cheaten bij een multiplayer, dan heb ik een cheater gevonden. Ik knalde 3 magazijnen van een M4 op hem leeg en hij leeft nog, en ik met mijn armor ben met één pistoolschot van hem geveld. Zelfs met een RPG krijg je hem nog niet kapot :duh:

Trouwens ik sta ergens 48000ste op de ranglijst :puh: 62 kills en 57 keer zelf gestorven. Waarvan 14 keer door die cheatende gast.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net achter MPIV en ik deed: Drugs Breaker

ik wist niet wat ik doen moest maar later kwam ik erachter... hun neerknallen... ik rende bij hun heel snel naar boven en schoot iedereen neer vanaf boven. ook iemand richte naar beneden en ik was boven, hij keek naar boven en ik schoot met Rocket Launcher terwijl; hij gelijkertijd weg dook .... als hij dood was ????? geen idee ik zag hem niet meer!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ook kan cheaten bij een multiplayer, dan heb ik een cheater gevonden. Ik knalde 3 magazijnen van een M4 op hem leeg en hij leeft nog, en ik met mijn armor ben met één pistoolschot van hem geveld. Zelfs met een RPG krijg je hem nog niet kapot :duh:

Trouwens ik sta ergens 48000ste op de ranglijst :puh: 62 kills en 57 keer zelf gestorven. Waarvan 14 keer door die cheatende gast.

hij bewoog wel door de game heen die "cheatende gast" zoja dan weet hij gewoon de medikits te zitten en rent hij van medikit naar bodyarmor naar medikit enz enz... als je het goed speelt is het ook moeilijk om gedood te worden ;P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

1 keer werd ik uit mijn auto geschoten en reed mijn auto over en ander gastje heen (bij teamdeathmatch)

en ik wou iemand overrijden en zag dat hij zijn bazooka trok, maar die ging door mijn autoramen heen en reed ik hem tog nog over.

Dan was ik een keer achter cover gaan staan met Assault Rifle (AK-47) en toen waren al mijn tegenstanders op mijn team genoten aan het schieten, kon ik ze nog gewoon afknallen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

half uur geleden had ik een rockstar gedood :7 dus ik heb me achievement gehaald voor let a rockstar sleep.

ik had ook een keer dat ik werd overgereden door een gast vloog ik weg, want hij remde toen hij me beukte opeens komt een andere gast me ook overrijden dus binnnen 10 seconden dood. -.-

we zaten deathmatch te doen in de airport dus ik pak een helicopter ik vlieg wat rond zie ik daar een gast wil ik hem doodschieten ging ongeveer 3 minuten zo door ging hij maar niet dood. -.- spring ik uit me heli schiet ik met me pistol 1 x ging die in 1 keer dood ik dacht wtf ik schiet vette dozijnen kogels van helicopter gaat hij niet dood maar met 1 stomme kogel wel.

We zaten zo hangman noose te doen gingen we weer terug naar de schuilplaats er zat daar al een gast te wachten op ons wij zaten dus in de helicopter gaat de bestuurder landen land hij precies op die gast die daar stond hadden we het gehaald wij allemaal vet hard lachen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...