Timske Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Hallo, ik ou het leuk vinden als iemand kan uitleggen hoe ik een kartbaan kan maken met allemaal dingen uit GTA. Netzoals je vaak ziet op San Andreas Multiplayer, als ik dat dan heb gemaakt wil ik heb in me server maken waar ik mee bezig ben wat ik ook niet helemaal 100% snap. Als je 1 van deze dingen weet kun je ook een pb sturen dat lijkt me fijn maar hier mag het ook gerust. Groeten Tim PS: Ik wil vraag weten welk ding je moet openen met de ipleditor? Bewerkt: 11 mei 2008 door Timske Reageren
Donwell Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik raad je aan om dit topic eens te bekijken, hierin staan enkele tutorials. Over de basis opzetten van je server moet je hier eens kijken. Daarna kun je alles verder uitwerken met de andere tutorials. Kijk overigens ook eens in het SA-MP forum, hier vind je ongetwijfeld nog meer informatie die je kunt gebruiken. Je kunt er tevens je andere vragen stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.