Sasuke Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 (bewerkt) Hallo mensen, Ik heb Halflife2 al een tijdje. Dat geld ook voor de mod '"Garry's Mod. Ik start G-mod dus op, krijg vervolgens de volgende message in m'n console execing valve.rc --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cz --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cz --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cs --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dod --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_tfc --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dmc --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_opfor --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_ric --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_hl --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dedicated Ik wil naar een officiele Halflife2 map met de g-mod. Dus ik type "map d1_trainstation#nummer", en dan krijg ik de message dat hij die map niet kan vinden ! En dit is pas sinds gisteren. Heb inmiddels ook m'n Pc format ( was ook tijd met die virrusen en spyware ), en dus ook Halflife2, CounterStrike en G-mod opnieuw moeten installeren. Maar ik krijg de error nog steeds ! Tips en hulp a.u.b ! Hayate Bewerkt: 19 februari 2005 door Hayate Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 miss dat de mod niet werkt of zo of dat je hf opnieuw moet instaleren Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Heb ik net nog gedaan, PC format, Hl2 weer geinstalleerd. En dit krijg ik op het begin in m'n console execing valve.rc --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cz --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cz --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cs --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dod --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_tfc --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dmc --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_opfor --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_ric --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_hl --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dedicated Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 srrty dan kan ik je ook niet verder helpen Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 srrty dan kan ik je ook niet verder helpen Iemand anders dan ? Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Ik kan je helpen. Spreek je engels ? Er staat dat er een paar files missen , VGUI files. Download de mod opnieuw , delte HL2 , reinstall MOD ... werkt het dan nog niet dan ligt het hieraan; Valve heeft laatst pas een nieuwe update uitgebracht ( weekje gelden ofzo ? ) daar kan het aan liggen dat de mod niet met die update werkt Freek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.