studio dewolf Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Ik wil de ranglijst kijken en ik wil weten hoeveel plaats heb ik maar er staat not score found maar ik heb veel keer gespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
prolite1 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik wil de ranglijst kijken en ik wil weten hoeveel plaats heb ik maar er staat not score found maar ik heb veel keer gespeeld. meschien ben je toch niet goed genoeg want ik weet niet of het scoreboard voor de hele wereld geld maar als dat zo is dan zal het lang duren voordat je erop staat want in amerika was het spel eerder uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Maar waar kan ik mijn score bekijken met hoeveel gedood en dood enzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the max Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Maar waar kan ik mijn score bekijken met hoeveel gedood en dood enzo? dat kan je waarschijnlijk bekijken wanneer het multiplayer gedeelte geopend is bij Social Club Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Ik wil de ranglijst kijken en ik wil weten hoeveel plaats heb ik maar er staat not score found maar ik heb veel keer gespeeld. meschien ben je toch niet goed genoeg want ik weet niet of het scoreboard voor de hele wereld geld maar als dat zo is dan zal het lang duren voordat je erop staat want in amerika was het spel eerder uit Het spel kwam op de zelfde dag uit hoor!!!!!!!!!!!!!! volgens mij bij ons zelfs eerder omdat het daar vroeger is dan hier, in australie kwam hij als eerste uit, Bewerkt: 21 mei 2008 door sanfuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Amerika kwam het Maandag 28 april uit, en in Europa op Dinsdag 29 april. Edit: maar eventjes de datum verbeterd Bewerkt: 21 mei 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Amerika kwam het Maandag 28 april uit, en in Europa op Dinsdag 19 april. Je bedoelt 29 April? want Nederland is namelijk Europa en hij was hier maar op 29 April uit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 29 april ja DAMN!! waarom moet ik nu weer zo'n domme fout maken!! [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.