Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of jullie me nog kennen?

Vroeger was ik hier regelmatig actief..

En na een lange tijd heb ik weer een sig gemaakt. ^_^

Rate's en eventueel tips..

80602930cj7.jpg

Geplaatst:

Als je er globaal naar kijkt vallen de kleuren je als eerst op. Zowel de achtergrond als de render zijn vooral voorzien van de kleuren rood, wit en blauw. Ikzelf vind de achtergrond niet zo mooi, je had steviger kunnen brushen en wat meer effecten kunnen gebruiken. Het ziet er nu uit alsof je aleen maar één type effect gebruikt bij de achtergrond. Waarscheinlijk heb je dan ook meerdere effecten gebruikt maar het komt bij de achtergrond zo eentonig over. Misschien dat je dus verschillende stijlen en kleuren toe kan voegen.

Dan over de render, het had groter gekund zodat het de sig op zou vullen en het had er ook meer uit mogen steken. Het staat er nu gewoon een beetje slap bij, dit kan ook komen door de render die je hebt gebruikt. Ik vind dit persoonlijk niet een mooie, de kleuren kunnen wel maar niet samen met de achtergrond. Ze moeten een tegenstelling vormen waarbij je verwonderd raakt door de vele kleuren. Nu is het allemaal teveel van hetzelfde. Probeer de render en achtergrond dus af te wisselen.

Voor de rest is de font van je naam prima, maar ook dit had iets groter gekund, ziet er gelijk stukken mooier uit. De border is ook simpel maar ik had persoonlijk een 3 pixel border gebruikt, erg simpel maar een prachtig effect geeft dat.

Voor de rest een prima sig, probeer op de puntjes te letten die ik aangaf en een tweede versie zie ik graag. Ik hoop dat je er wat aan hebt. In ieder geval veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)

De kleuren van mijn achtergrond komen inderdaad heel goed samen met mijn render.

Maar ik had ook mijn render gebruikt om mijn achtergrond te kunnen vormen.

(Eerst me render dupliceren overall rond me achtergrond zetten en dan een blur doen).

Daarna heb ik voor nog een paar effecten op mijn achtergrond, een nieuwe layer gemaakt en daar een soort klein brush effectje op te steken.

Dus ik begrijp waarom je zegt dat het allemaal eentonig is..

Personelijk vind ik mijn render wel mooi, maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk.

Maar inderdaad me achtergrond zou ik heel anders moeten gedaan hebben..

Maar het is ook me eerste sig achter zo'n 7 maanden.

Dus zo slecht voor zo'n lange tijd vind ik hem niet..

Maar mijn 2de sig zal ik hier ook plaatsen, en ik ga wat op je tips en advies letten. ^_^

Als er nog rate's, tips of opmerkingen zijn plaats ze maar.

Bewerkt: door Sunray

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...